VIC, 21/12/2012; La delegació de PxC de Vic celebra el seu tradicional sopar de Nadal a Vic

24/12/2012 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada: “confio en que els ciutadans de Catalunya no tardaran en veure com una vegada més els han tornat enganyar i per fi obriran els ulls i acabaran votant opcions noves, transparents i identitaries com PxC”.

Vic | Redacció.- Aquest passat divendres, 21 de desembres, s’ha celebrat a la ciutat de Vic el tradicional sopar de Nadal presidit pel president de Plataforma per Catalunya (PxC) Josep Anglada.

L'acte va transcórrer en un ambient alegre i festiu, amb una majoria de regidors de la comarca d’Osona, però també amb la presència de companys d’altres comarques de Catalunya.

El líder identitari va felicitar el Nadal i va desitjar un feliç any nou a tothom, i també va voler donar les gràcies a tots per l’esforç i el treball realitzat en les darreres eleccions autonòmiques. En aquest sentit, el líder identitari va dir que “malgrat tot el sacrifici i la il·lusió que tots hi hem posat no es va pogué aconseguir l’objectiu desitjat, però ens hem de sentir orgullosos per la feina ben feta i per ver obtingut més de 60.000 vots”.

Anglada va tancar l’acte assenyalant que  “es feia creus com encara hi pot haver gent que continua votant a partits enquistats, a partits que durant aquests darrers trenta anys han enganyat al poble”, però vull continuar ser optimista i “confio en que els ciutadans de Catalunya no tardaran en veure com una vegada més els han tornat enganyar i per fi obriran els ulls i acabaran votant opcions noves, transparents i identitaries com PxC”.

En agraïment i reconeixement a la incommensurable tasca del president Josep Anglada cap a la nostra causa, les diferents delegacions tant del propi Vic com d’altres comarques, van oferir diversos presents típics nadalencs al seu carismàtic president.

PxC

Vic, 21 de desembre de 2011