Vic, 26/01/2013; Osona Cuina agraeix en una entrevista a Canal Taronja el suport de Plataforma per Catalunya

26/01/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

En una entrevista a Canal Taronja, el president d’Osona Cuina, Josep Girabent, ha agraït el suport econòmic de PxC per poder continuar la celebració del Dijous Llarder a Vic.

Vic | Redacció.- El president d’Osona Cuina, Josep Girabent, ha agraït públicament en una entrevista a Canal Taronja d’Osona, la col·laboració de Josep Anglada i del grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), per l’aportació econòmica que han rebut  d’uns diners del pressupost d’enguany gestionat per PxC.

Girabent, s’ha mostrar molt satisfet amb el president de PxC per apostar per aquesta festa popular vigatana,  ja que “gràcies a Anglada, aquest any tornarem a celebrar el tradicional Dijous Llarder a la plaça Major de Vic”.

En la mateixa entrevista,Girabent ha manifestat que“va ser el mateix Anglada qui ens va venir a trobar per tal d’oferir-nos la seva col•laboració, la qual cosa li hem d’agrair públicament”.

Finalment, Girabent ha reconegut que “sense la col·laboració de Plataforma per Catalunya hagués estat molt difícil la seva continuïtat”.

En aquest sentit, el president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha assenyalat que “nosaltres som un partit que complim amb els nostres compromisos electorals, i aquest era un d’ells, mantenir aquesta festa tan popular i vigatana com és el Dijous Llarder”.

PxC

Vic, 26 de gener de 2013