WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 29/01/2013; Plataforma per Catalunya guanya la partida del pressupost als partits de l’oposició

30/01/2013 - Vic

Josep Anglada: “El problema que té tan l’equip de govern com els demés partits de l’oposició, és com frenar el creixement constant de PxC”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan Ballana d’ERC, Josep Rafús de CiU, i de Toni Serrat ex regidor.

El programa va estar moderat per David de Dios, i es va parlar de temes d’actualitat , però es va incidir de nou amb l’aprovació dels pressupostos municipals per l’any 2013 per part de l’equip de govern junt  amb PxC.

De Dios, va insinuar que algun regidor de l’equip de govern està molest de com es van pactar els pressupostos de la cuitat, tot argumentant que “una roda de premsa organitzada per Josep Anglada, ha servit per donar més protagonisme a una persona que gestiona 90.000 euros, que no pas un equip de govern que en gestiona 40.000 milions d’euros”.

En aquest sentit, Anglada va començar dient que “qualsevol cosa que sigui en benefici de la ciutat sempre hi trobaran a PxC”, i en el cas del pressupost, és evident que “com a partit responsable que som amb opcions de governar la nostra ciutat, enteníem que no hagués estat bo per la gent de Vic que el pressupost no s’hagués aprovat”.

Anglada també va assenyalar que “el problema que té tan l’equip de govern com els demés partits de l’oposició, és com frenar el creixement constant de PxC”, i va afegir, “és lògic i de sentit comú que PxC convoqués una roda de premsa per tal d’informar on destinaria els diners obtinguts de la negociació amb l’equip de govern”.

Sobre la declaració aprovada per el Parlament de Catalunya referent a la consulta, Anglada va manifestar que “el que em preocupa  és que després de la manifestació del 11-S i després de les eleccions del 25-N, ningú parla de com hem de sortir de la crisi, de com hem de treure la gent del paro, o de com hem de parar la corrupció d’aquest país”.

Anglada, va finalitzar la seva intervenció recordant que “avui i gràcies a denuncia interposada per Plataforma per Catalunya, l’alcalde d’Amposta ha estat imputat per tràfic d’influències”.

PxC

Vic, 29 de gener de 2013