VIC,07/02/2013; Josep Anglada: Com a partit identitari promocionarem sempre les festes populars

07/02/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada ha manifesta davant dels mitjans de comunicació que “és un satisfacció que gràcies a l’aportació econòmica de PxC, es pugui mantenir una festa tan emblemàtica com és el Dijous Llarder”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, acompanyat d’altres regidors de PxC i militants del partit, ha estat present a la ja tradicional festa del Dijous Llarder que se celebra cada any a la ciutat de Vic.

En aquesta ocasió però, s’ha de fer esment que la tradicional festa popular s’ha pogut fer gracies a l’aportació econòmica de 3.500 euros al Col·lectiu Osona Cuina que el grup municipal de PxC ha destinat del pressupost actual, fruit de la negociació amb l’equip de govern per tal d’aprovar el pressupost d’enguany.

Anglada que ha aprofitat la ocasió per compartir la festa amb els organitzadors i amb nombrosos ciutadans que li han mostrat la seva satisfacció per la continuïtat del Dijous Llarder a la plaça Major de Vic, s’ha mostrat molt satisfet de la continuïtat d’aquesta festa tan tradicional i popular a la ciutat .

En aquest sentit, Anglada ha assenyalant que “des de Plataforma per Catalunya vetllarem sempre per promocionar les festes populars vigatanes”, hi ha afegit “en sento molt orgullós que gràcies a l’aportació econòmica que ha fet PxC al Col•lectiu Osona Cuina , fruit de les negociacions amb l’equip de govern per tal de d’aprovar el pressupost municipal, s’hagi pogut mantenir una festa tan vigatana i popular com és el Dijous Llarder”.

Anglada també ha volgut agrair al Col•lectiu Osona Cuina recordant que “si no fos per la tasca desinteressada de col·lectius, en aquest cas com d’Osona Cuina, aquestes festes tan arrelades a la nostra ciutat possiblement no es podrien celebrar”.

PxC

Vic, 7 de febrer de 2013