WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 12/02/2013; L’aprovació del pressuposts a Vic encara porta cua

14/02/2013 - Vic

Josep Anglada demana respecte a la seva persona, a PxC i per els 3.000 vigatans que van votar a la formació identitaria”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Joan López d’ERC,Josep M. Reniu politòleg i de Toni Serrat ex regidor.

El programa va estar moderat per David de Dios i es va parlar de temes d’actualitat, però es va incidir de nou amb l’aprovació dels pressupostos municipals per l’any 2013 per part de l’equip de govern junt  amb PxC.

De Dios, també va posar un altre punt d’actualitat vigatana sobre la taula, la moció de Sobirania que es va aprovar el passat ple a l’Ajuntament de Vic, amb els únics vots en contra dels cinc regidors de PxC.

El programa però, va començar amb un advertiment par part d’Anglada al politòleg Reniu advertint-lo que “com a mínim, quan assisteixen en els programes de televisió haurien d’estar una miqueta preparats dels temes que es puguin comentar de l’Ajuntament”.

Sobre el pressuposts, Anglada va demanar “respecte a la seva persona, a PxC i per els 3.000 vigatans que van votar a la formació identitaria”.  En aquest sentit, Anglada va assenyalar que “l’important és treballar per la ciutat, i des de Plataforma per Catalunya teníem l’obligació d’explicar als vigatans a on destinaríem els 100.000 euros fruit de la negociació amb l’equip de govern”.

Sobre la moció sobiranista aprovada el passat  ple a l’Ajuntament de Vic amb el vot en contra de Plataforma per Catalunya, Anglada va assenyalar que “la declaració de Vic anava inclús més enllà de la que es va aprovar al parlament de Catalunya”, i va defensar el seu vot en contra assegurant que “tot això no és res més que una cortina de fum per tapar la mala gestió del govern català i com sempre continuant fent la puta i la ramoneta”.

Finalment, Anglada va advertir que “s’ha de ser molt prudent a l’hora de presentar segons quines mocions per tal d’habitar que des de l’administració no se’ns pugui posar cap contencions administratiu per tractar-se de propostes inconstitucional”.

PxC

Vic, 12 de febrer de 2013