VIC, 27/03/2013; Els regidors de PxC a Vic presents al tradicional Mercat del Ram

26/03/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

En una entrevista a Canal Taronja en motiu del tradicional Mercat del Ram, Anglada es va definir com “un enamorat de Vic, que estima profundament Catalunya però sense ser independentista”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, acompanyat de tots els regidors de PxC al consistori vigatà han estat presents un any més a la tradicional Fira del Mercat del Ram que celebra la ciutat de Vic donant així la benvinguda a la primavera.

La fira va començar el passat dijous a la sala de la columna de l’Ajuntament de Vic, amb el pregó del Mercat del Ram i amb la presencia dels regidors de PxC.

El dissabte el matí, Anglada acompanyat de la resta de regidors de PxC a Vic van visitar la Fira pels diferents indrets de la ciutat,  acompanyant a l’alcalde de Vic i la resta de regidors del consistori que aquest anys va gaudir amb la presencia del conseller de la Presidència de la Generalitat Francesc Homs. Una de les novetats d’aquest any ha estat el Compra Pagès, apostant un cop més pel sector ramader, i la consolidació de Lactium que finalment ha acabat d’encaixar en el Mercat del Ram.

Anglada, durant el recorregut per la Fira va ser encoratjat i felicitat per molts ciutadans a continuar treballant per la ciutat. El líder identitari molt satisfet va donar les gracies i va manifestar  “mostrar-se satisfet de poder celebrar un any més el Mercat del Ram”, afegint “que ningú dubti que Plataforma per Catalunya seguirà treballant pels interessos dels ciutadans de Vic”.

Per la tarda, Anglada va ser entrevistat a l’estand de Canal Taronja d’Osona on va començar dient  que “la ciutat de Vic té un accés d’immigració que arriba ja al 27%”, afegint tot seguit que “a Vic li convé una regeneració política, i tinc la confiança de poder ser l’alcalde d’aquesta ciutat a les properes eleccions”.

Durant l’entrevista, Anglada va reconèixer ser “un polític molt proper a la gent”, afegint “cada vegada són més les persones que se m’apropen per animar-me a seguir endavant el projecte de Plataforma per Catalunya, dient-me que el país necessita un canvi”.

Finalment,  Anglada va manifestar ser “un enamorat de Vic, que estima profundament Catalunya però sense ser independentista”.

Durant el diumenge el matí, el president de Plataforma per Catalunya va presenciar la tradicional diada castellera del Mercat del Ram a la plaça Major de Vic, enguany a més, amb l’al·licient de celebrar-se els 15 anys del bateig oficial com a colla castellera. I va ser a la mateixa plaça de Vic on Anglada, va tornar a rebre mostres de suport de nombrosos ciutadans vinguts d’arreu de Catalunya i que no volien marxar de Vic sense fer-se una fotografia amb el líder identitari.

Com sempre va tancar el Mercat del Ram la processó dels armats, on Anglada hi participa cada any.

PxC

Vic, 27 de març de  2013