Vic, 15/04/2013; La delegació de PxC-Osona passa balanç dels dos anys de legislatura

15/04/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada es reuneix amb la delegació de PxC-Osona i anuncia  dues iniciatives noves que posarà en marxa el grup municipal de PxC de Vic al servei del ciutadà el proper mes de maig.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC) Josep Anglada, s’ha reunit quest dilluns, 15 d’abril, amb la delegació comarcal de PxC a Osona per fer balanç dels dos anys de l’actual legislatura i per encarrilar ja les properes eleccions municipals amb noves candidatures.

Anglada que es va mostra molt satisfet de la tasca que estan fent tots els regidors de PxC en els municipis de la comarca d’Osona, va manifestar que “a part de consolidar i el mateix temps d’incrementar la presència de regidors en els municipis on ja hi tenim representació, l’objectiu serà tenir més representació en la comarca d’Osona”.

Anglada, també va explicar les dues iniciatives noves que posarà en marxa el grup municipal de PxC de Vic al servei del ciutadà el proper mes de maig i que seran presentades en roda de premsa. En aquest sentit, Anglada va assenyalar que “no descarta ampliar aquestes iniciatives a altres municipis de la comarca on PxC ja hi té representació”.

En la reunió, també es va parlar de la possibilitat d’editar algun butlletí informatiu per fer arribar a la gent la tasca que fan els regidors de PxC en els respectius municipis, i que la majoria de vegades son silenciades per alguns mitjans de comunicació.

PxC

Vic, 15 d’abril de 2013