WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 20/04/2013; Josep Anglada: es un honor i un orgull marcar el full de ruta de l’Ajuntament de Vic

20/04/2013 - Vic

Josep Anglada li treu els colors al president d’ERC de Vic i li retreu que ERC no votes una moció de PxC a favor del Model de Comerç català.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Josep Maria Font, president local d’ERC, Bernat Capell periodista, i de Toni Serrat exregidor.

El programa va estar moderat per David de Dios i es va parlar de l’últim ple celebrat a Vic i d’altres temes d’actualitat nacional.

Anglada, que va ser molt contundent amb el president local d’ERC li va dir que “no li va sorprendre gens que ERC votés en contra  del Model de Comerç català”, afegint “ERC té un problema greu, i és que ERC és un partit que porta vuitanta anys que es contradiu a si mateix”. En aquest sentit però, el líder identitari va assegurar que “és un honor i un orgull poder marcar el full de ruta a un partit com ERC que no saben com parar el creixement constant de Plataforma per Catalunya”.

En programa va tenir els seus moments de tensió quan el líder de PxC es va negar a intervenir,  per entendre que “el moderador no havia esta just a l’hora de donar el torn de paraules”.

Pel que fa a política general i concretament sobre la consulta, Anglada va manifestar “estar convençut de que la consulta no es farà, ja que segons les ultimes declaracions de membres destacats del Govern, aquesta s’ha d’afer d’acord amb l’Estat, i com no hi haurà acord, tampoc hi haurà consulta”.

Sobre l'acampada del Banesto de Vic després de 43 dies per part de la PAH, Anglada va dir que ”és un tema que se li ha escapar de les mans al regidor d’ERC i seguretat ciutadana, Joan Ballana”.

En referència als escrache que es venien produint últimament, Anglada va assenyalar que “totes les persones tenen el dret a manifestar-se, però no hi ha cap necessitat de fer-ho davant les cases particulars”.

Finalment, Anglada va dir que “s’haurà de plantejar assistir a les properes tertúlies”, ja que segons ell “si se la de discriminar y tallar constantment haurà de prendre alguna decisió”.

PxC

Vic, 20 d’abril de 2013