VIC, 22/05/2013; Josep Anglada: “És molt important que les ciutats projectin equipaments per a la gent gran”

23/05/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha estat de nou el protagonista a la Festa de la Primavera de Vic dedicada a la gent gran, on ha manifestat que “una ciutat no pot oblidar en cap dels seus projectes un col·lectiu tant important com són les persones grans”.

Vic | Redacció.-  Aquest dimecres, com ja és habitual el mes de maig s’ha celebrat a Vic la festa de la primavera dedicada a la gent gran. El president de Plataforma per Catalunya (PxC) i regidor a l’Ajuntament de Vic, Josep Anglada, hi ha assistit acompanyat dels regidors  Marta Riera, Pilar Catalán i Joan Carles Fuentes i de l’advocat Francesc Bueno, qui també s’han sumat a l’esmentada festa.

A les 12:00 h., els quatre regidors de PxC han assistit a la primera activitat del dia que ha consistit en una missa que s’ha celebrat a la Catedral de Vic. Tot seguit, els quatre regidors s’han desplaçat al recinte firal El Sucre on ha tingut lloc el dinar de germanor.

El líder identitàri ha expressat en una entrevista al Canal Taronja d’Osona durant l’acte, la seva satisfacció de poder estar present un any més aquesta festa tant emblemàtica on ha recordat “la ciutat de Vic té 6.250 persones més grans de 65 anys, això representa el 16% del total de la població vigatana, per tant una ciutat no pot oblidar en cap dels seus projectes un col·lectiu tant important com són les persones grans”.

Si Déu vol ha continuat Anglada, “tots envellim i envellir no és ni més ni menys que un moviment que al llarg dels anys anem fent tots, a les hores s’ha de poder envellir en moviment, i s’ha de donar espais i activitats a la gent gran perquè es pugui envellir en moviment”, i ha afegit “per sort les persones grans de Vic poden gaudir de molts centres amb grans equipaments i instal·lacions com El Nadal amb uns serveis excel·lents que dona servei als 63 habitatges amb dotacions per a gent gran i que estan ubicats en el mateix complex”.

Anglada ha manifestat que en el programa municipal Plataforma per Catalunya sempre té molt present a les persones grans i ha finalitzant dient que “PxC a Vic en el seu programa electoral sempre ha portat com ha proposta crear una regidoria exclusiva per a la gent gran, i es evident que li continuarem portant”.

La festa com sempre ha acabat amb un animat ball on el president de Plataforma per Catalunya ha estat un dels protagonistes dins la pista de ball.

PxC

Vic, 22 de maig de 2013