Vic, 30/05/2013; PxC presenta als mitjans de comunicació el butlletí Info-Vic

31/05/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Coincidint amb l’equador de la legislatura, PxC ha presentat davantels mitjans de comunicació el butlletí Info-Vic, on Anglada ha anunciatles dues iniciatives que posa en marxa al servei dels ciutadans de Vic que no siguin immigrants”.

Vic | Redacció.-  El grup municipal de Plataforma per Catalunya (PxC), ha presentat en roda de premsa aquest dijous i coincidint amb l’equador de l’actual legislatura, un butlletí informatiu on s’explica part de les actuacions dutes  a terme per PxC, així com també s’ha informat de les dues iniciatives que el grup municipal posa al servei del ciutadà.

Anglada, que ha estat acompanyat pels seus regidors de l’Ajuntament de Vic, per l’advocar Francesc Bueno i d’altres militants de Plataforma per Catalunya, ha començat manifestant que “veient el desencís que està causant el govern de la ciutat de Vic format per CiU i ERC, un govern que està demostrant dia a dia estar totalment acabat i amortitzat, cada vegada tinc més clar que puc ser l’alcalde de tots els vigatans a les properes eleccions municipals”. En aquest sentit, el líder identitari ha assegurat “sentir-se satisfet de la feina feta fins ara al consistori vigatà”. Una feina ha dit que “l’hem poguda exercíamb honestedat, humilitat, serietat i sentit comúgràcies a la confiança que ens varen fer els vigatansa les urnes les passades eleccions municipals”.

Anglada ha dit que s’ha editat aquest butlletí, que s’està repartint a totes les llar de la ciutat, “per deixar palesa la tasca que estem fen a l’Ajuntament i per denunciar la incoherència dels grup municipals del consistori vigatà”.

Anglada,també ha destacat les dues iniciatives noves que Plataforma per Catalunya posa en marxa al servei dels ciutadans autòctons. La primera, serà la “d’un Servei per la Defensa del Vigatà, amb la finalitat de vetllar per la defensa dels drets dels habitants de la ciutat de Vic que no siguin immigrants”.I la segona, i veient les dificultats que tenen tots els ciutadans  per poder accedir a l’alcalde de la nostra ciutat o a qualsevol regidor de l’equip de govern, els regidors de PxC“ens posem a disposició de tots els ciutadans per escoltar les seves queixes, consells i suggeriments que ens puguin fer arribar, i així entre tots fer una ciutat molt millor de la que tenim”.

Finalment, Anglada ha denunciat l’alta remuneració dels regidors de l’equip de govern i l’alcalde, “que està més preocupat de l’Associació de Municipis per la independència que no de la ciutat”.

Per la seva part,l’advocat Francesc Buenoha assenyalat que “l’objectiu de posar en marxa el Servei per la Defensa del Vigatà, serà oferir orientació i assessorament jurídic gratuït per procediments laborals, civils, penals o mercantils, per a totes aquells persones que necessitin defensar els seus drets i interessos i no puguin afrontar les despeses d’advocat, però que a l’hora tinguin dificultats per accedir a la justícia gratuïta”.

PxC

Vic, 30 de maig de 2013