WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 04/06/2013; Josep Anglada: Els grups municipals estan preocupats pel creixement de PxC

05/06/2013 - Vic

Anglada va assegurar a Canal taronja que “quan jo sigui l’alcalde de Vic practicaré la discriminació positiva per la gent autòctona”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va participar com a contertulià en el programa “Gabinet de Crisi” de Canal Taronja Osona. En aquesta ocasió va estar acompanyat per Josep Rafús de CiU, Joan Ballana d’ERC i de Toni Serrat ex-regidor.

El programa que va estar moderat per David de Dios, es va parlar de l’últim ple celebrat a Vic, i com no podia ser d’altra manera, del ja
famós butlletí informatiu que PxC ha repartit per totes les llars de Vic.

Anglada va començar la seva intervenció dient-li al regidor republicà que “jo no se si crido poc o molt, el que si li puc dir, és que jo sense cobrar el que cobra vostè i el Sr. Lopez, treballo més que vostès dos plegat”.

Durant el programa també es va parlar de les dues mocions que va presentar PxC i que varen estar aprovades. En aquest sentit, Anglada va manifestar “sentir-se satisfet, ja que de les quatre mocions presentades en aquest plenari, tan sols
es van aprovar les dues de PxC”.

El programa va tenir el seu punt més calent quant es va parlar del butlletí Info-Vic, editat pel grup municipal de Plataforma per Catalunya i que aquest dies s’està repartint per totes les llar de Vic. En aquest sentit, Anglada va assenyalar ”sentir-se molt content i orgullós de la repercussió que està tenint aquest butlletí, no tan sols per part dels ciutadans de Vic, sinó també per a tots els grups municipals del consistori vigatà, especialment dels grups minoritaris”. Sobre si aquest butlletí és discriminatori, Anglada va dir que “Plataforma per Catalunya posa dos serveis gratuïts per la gent autòctona de Vic excloent als immigrants”, i va afegir “tots els immigrants que tinguin algun problema que es dirigeixin al grup municipal d’ERC, perquè per nosaltres, primer són els de casa”.

PxC

Vic, 4 de juny de 2013