Vic, 10/09/2013; Plataforma per Catalunya ha assistit als actes oficials de l’Ajuntament de Vic de l’11 de setembre

10/09/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha estat acompanyat pels seus regidors, militants i per les Joventuts Identitaries del partit durant els actes en motiu de la Diada que s’han celebrat a la capital d’Osona.

Vic | Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC) i cap de l’oposició al consistori vigatà, Josep Anglada, ha assistit aquest dimarts com cada any als actes oficials programats per  l’Ajuntament de Vic en motiu de la Diada de l’11 de setembre.

Anglada que ha estat acompanyat pels seus regidors de Vic i de la comarca, també l’han acompanyat militants de Plataforma per Catalunya i una amplia representació de les Joventuts Identitaries del partit.

Els actes han consistit en una  en una ofrena floral, com cada any, per part de les institucions, partits polítics i entitats a la placa commemorativa de Bac de Roda que hi ha situada a la confluència del carrer Verdaguer i la rambla Davallades. També hi ha agut una actuació dels grallers i els Sagals d’Osona aixecarant un pilar. Acte seguit a la Sala de la Columna s’ha fer la conferència d’enguany amb el títol: “Valors del passat, mirades del present i reptes de futur”, que ha anat a càrrec de Miquel Calçada.

Anglada va tornar a insistir que “si Rafael Casanova aixequés el cap sense cap dubte seria militant de Plataforma per Catalunya”, afegint “va ser un gran valent que va lluitar per la identitat catalana contra el jacobisme centralista borbònic i sense necessitat d'usar a Espanya com el mal de tots els problemes de Catalunya”.

Finalment, Anglada va donar les gràcies a tots els membres del partit que l’han acompanyat, i en especial a les Joventuts Identitaries per Catalunya (JIxC), la rama juvenil de la formació “pel seu treball constant en ajudar a la gent de casa i per seguir lluitant contra la invasió forastera”.

PxC

Vic, 10 de setembre de 2013