Vic, 17/11/2013; Els regidors de Plataforma per Catalunya a la inauguració del nou Banc d'Aliments de Vic

17/11/2013 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada: "cap immigrant que no tingui la documentació en regla o estigui en situació  d’irregularitat a la nostra ciutat, no ha de tenir cap dret de beneficiar-se del Magatzem Solidari”.

Vic | Redacció.- L’alcalde de Vic, Josep M. Vila d’Abadal, i el bisbe de Vic, Romà Casanova, van inaugurar aquest divendres, 15 de novembre, la nova instal·lació del Magatzem Solidari, que proporciona aliments als col·lectius més desfavorits.

Conegut popularment con el Banc d’Aliments, el Magatzem Solidari és un dels serveis que conforma la Xarxa Alimentària de la Ciutat de Vic, integrada per diverses iniciatives que donen cobertura a les necessitats d’alimentació de col·lectius en situació de vulnerabilitat social i econòmica. El nou local, situat als baixos del carrer Pellaire Dulcet 12-18 i amb una superfície de 416m2, permetrà millorar les entregues i recollides d’aliments i garantir una major eficàcia del servei. Les tres institucions que gestionen el Magatzem Solidari son l’Ajuntament de Vic, Càritas Arxiprestal de Vic i Creu Roja Osona.

El regidor de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, que va assistir a l’esmentada inauguració acompanyat d’altres regidors de la seva formació, va manifestar “la gran tasca que estan fent tots els voluntariats, ja que gracies a ells es poden fer realitat aquestes iniciatives”. Anglada també va ser molt contundent en afirmar que “el que cal fer ara és un control més estricte per tal de saber quins son els que se’n beneficien d’aquestes iniciatives i esbrinar que se’n faci un bon us dels productes entregats”.

Finalment, el líder identitari va ser molt contundent en afirmar que “cap immigrant que no tingui la documentació en regla o estigui en situació  d’irregularitat a la nostra ciutat, no ha de tenir cap dret de beneficiar-se del Magatzem Solidari”.

En aquests moments, un total de 4.715 persones són beneficiàries del Magatzem Solidari i el promig mensual de productes entregats suposa uns 22.000 quilos, aproximadament.

PxC

Vic, 17 de novembre de 2013