WWW.TARONJADIGITAL-OSONA.CAT, 27/12/2013; Isabel Campos de Canal Taronja entrevista el president i regidor de Vic, Josep Anglada

27/12/2013 - Vic

Anglada que va criticar el tracte que dispensen la majoria de mitjans cap a PxC, va assenyalar que “si Vic tingués un 5% d’immigració en ves d’un 27%, es podria ajudar molt més a les gent autòctona”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, va estar entrevistat al programa Cap i Casal del Canal Taronja Osona, dirigit i presentat per Isabel Campos.

Durant 30 minuts, el líder identitari es va sotmetre a tot una bateria de  preguntes que li va formular Isabel Campos.

Tan sols començar l’entrevista, Campos li va demanar a Anglada del per què en el ple que s’acabava de celebrar havia criticat als mitjans de comunicació. Anglada va manifestar “sentir-se dolgut pel tracte que dispensen alguns mitjans de comunicació cap a Josep Anglada o a Plataforma per Catalunya per ser poc honrats i honestos”.

Anglada, que es va mostrar contrari a la independència de Catalunya va assenyalar que “a Catalunya hi ha moltes gent que pensen com jo, que es pot estimar profundament Catalunya sense necessitat de ser independentista”.

Anglada, també es va referir al president de la Generalitat “com un cadàver polític” afegint “aquest procés que lidera el president de la Generalitat, és una estafa i presa de pèl al poble de Catalunya”.

Per finalitzar, Anglada va expressar que a Vic li fa falta un canvi i que el seu desig es tornar-se a presentar amb molta il·lusió a les properes eleccions municipals de 2015.

PxC

Vic, 27 de desembre de 2013