Vic, 21/01/2014; S’estrena la pel·lícula “l’Ajuntament de Vic al servei de la Gent Gran”, gràcies a Plataforma per Catalunya

21/01/2014 - Vic

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada “Aquest documental dedicat a la gent gran de Vic, ha estat possible gracies el suport que va donar PxC a l’equip de govern en els pressupostos municipals pel 2013”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, i cap de l’oposició vigatana, va assistir acompanyat dels regidors de PxC de Vic a la presentació de la pel·lícula “l’Ajuntament de Vic al servei de la gent gran”.

La presentació es va fer aquest passat diumenge, 19 de gener, als multi cines EL SUCRE de Vic. Amb l’assistència d’unes 500 persones de diferents casals d’avis de la ciutat, es va donar a conèixer els recursos de que disposa la ciutat per a la gent gran existents al municipi de Vic.

Anglada, acabada la presentació va manifestar que “estic molt orgullós i satisfet del muntatge per part de Canal Taronja Osona, i vull felicitar en especial a la seva directora, Isabel Campos, pel treball i la qualitat humana que desplega la pel·lícula”.

Per altra banda, Anglada va recordar que “la pel·lícula s’ha fet gràcies a les condicions que va posar PxC per l’aprovació del pressupost 2013 a l’Ajuntament de Vic” afegint “com es sabut, des de PxC vam aportar una sèrie de propostes a l’equip de govern, que anaven en la línia de reforçar les actuacions de l’Ajuntament a favor de la gent necessitada de Vic i a favor d’entitats que s’hi dediquen, i en que es fes un reportatge dedicat a la gent gran de la nostra ciutat”.

Finalment, Anglada va assenyalar que “fer-se gran és tot un repte que es pot entonar de moltes maneres. Plataforma per Catalunya apostarem sempre per un envelliment actiu, per ta de de poder oferir a la gent gran de la nostra ciutat un conjunt de serveis per fer-ho possible”.

PxC

Vic, 21 de gener de 2014