Productes agrícoles de quilòmetre zero i comerç local per reactivar l'economia local

28/05/2013 - Viladecans

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reitera el seu suport als comerços de proximitat i al sector agrícola del municipi

Viladecans | Redacció.- Representants de la delegació local de Plataforma per Catalunya han compartit el cap de setmana amb representants del teixit comercial, veïnal i agrícola a les festes del barri de Sales i Alba-rosa i al tradicional sopar de pagesos.

El passat divendres, Alberto Delgado i Daniel Clemente, portaveu i secretari del grup municipal respectivament, van estar presents a les festes del barri de Sales, on van recollir la decepció de petits comerciants i diferents associacions amb la gestió del barri, que ve patint desde fa dues dècades una immigració superior a altres àrees de la ciutat amb la degradació que això comporta.

Dissabte Alberto Delgado va ser l'únic regidor de tota l'oposició convidat al tradicional sopar dels pagesos de Viladecans, on va assenyalar que "és necessari donar suport i comprar sempre productes de la terra".

Delgado va agrair la invitació a aquest tradicional i gran esdeveniment en què va intercanviar impressions amb diferents personalitats de l'àmbit de la pagesia i gaudir d'un excel·lent sopar amb productes locals.

Diumenge part de l'equip de PxC Viladecans va ser present a les festes d'Alba-rosa on va gaudir d'una botifarrada popular amb els membres de l'Associació de Veïns del barri amb motiu de la primera trobada de música country a la ciutat.