Campanya en contra de les polítiques recaptatòries a Viladecans

09/09/2013 - Viladecans

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya reclama eliminar la zona blava de l'Avinguda Roureda i adverteix que les darreres obres municipals amaguen interessos econòmics privats

Viladecans | Redacció.- Plataforma per Catalunya manifesta la seva oposició a la nova zona blava de l'Avinguda Roureda i les polítiques municipals en l'àmbit de l'estacionament.

El grup municipal identitari engegarà una campanya en contra de les polítiques recaptatòries a Viladecans i recollirà signatures contra la zona blava de l'Avinguda Roureda entre Dos de Maig i Dr Reig; una àrea d’aparcament de pagament injustificada ja que està ubicada en un indret allunyat de les zones comercials.

Plataforma per Catalunya denuncia que, com ha passat altres cops cada vegada que s'inicien les obres d'un aparcament municipal, s'omplen els carrers de pivots i zones blaves perquè la gent es vegi abocada a comprar una plaça d’aparcament, que tenen 50 anys de concessió.

El grup municipal denuncia que la gent està molt farta de donar voltes per estacionar i el govern municipal, en comptes de buscar solucions, dificulta més l'aparcament en un barri on deixar el cotxe és una odissea.

Denúncia paral·lela per les obres municipals

Plataforma per Catalunya també ha denunciat que darrere de les obres que ha iniciat enguany el consistori a diferents punts de la ciutat hi ha interessos privats i no pas el benefici del municipi. En aquesta línia la campanya també buscarà informar els veïns d’aquesta hipocresia.

- El macropoliesportiu de la Torre Roja, que endeutarà tots els viladecanencs durant dècades i que previsiblement, quan hagin conclòs les obres -al 2015-, just a tocar de les eleccions municipals, privatitzaran l'equipament d'ús públic. Aquest caprici ha hipotecat la construcció d’una piscina pública, inexistent fins al moment, i que constitueix una de les principals demandes dels veïns.

- El Megaoutlet, que arrasarà amb el petit comerç de Viladecans i d'altres ciutats del Baix Llobregat, les obres del qual ja està portant problemes de circulació.

- La Plaça Constitució, que s'ha enderrocat per posar un gran supermercat que també farà mal el petit comerç dels barris dels voltants.

Les pujades d'impostos abusives any rere any, les multes i sancions il·lògiques i arbitràries i les zones blaves donen compte de les polítiques que està portant a terme l'equip de govern, format per PSC + ICV, enfocades a recaptar diners, engruixir encara més les opulentes butxaques de la casta política podrida, traïdora i parasitària que tenim a Viladecans i donar beneficis a la gran empresa en una ciutat amb gairebé 7.000 aturats i molts habitants sota el llindar de la pobresa.