Acció solidària

18/11/2013 - Viladecans

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya es bolca en la recollida de taps de plàstic per a una menor amb distròfia muscular

Tortosa | Redacción.- Plataforma per Catalunya ha lliurat nombroses borses amb taps de plàstic per a Itziar, una nena de 9 anys amb hipertròfia muscular que necessita accedir a una cadira de rodes elèctrica, tractaments de fisioteràpia i rehabilitació i un vehicle adaptat.

La delegació del partit ha reunit les peces després d'una campanya de recollida en bars i altres petits comerços en només 3 dies.

Cristina Moreno, una de les impulsores de la iniciativa, manifesta que "la recollida de taps és important perquè tothom, sigui quina sigui la seva situació actual, pot col·laborar amb aquest petit gest de gran valor per a la família afectada".

Alberto Delgado, regidor i portaveu de Plataforma per Catalunya, va afirmar per la seva banda que veu necessària la recollida de taps per a Itziar perquè “en l'actualitat, i a causa de la crisi que travessem en tot el país, hi ha ciutadans que veuen minvat el seu benestar, i casos com el d'Itziar estan sent desatesos per complet per les administracions”.

Per descomptat, –ha afegit- tot això l'hi devem a una classe política que en lloc de vetllar pel bé dels ciutadans s'ha preocupat de mantenir els seus privilegis i el dels seus socis, com per exemple la banca. Les autoritats haurien de fer una profunda reflexió i començar a prioritzar les necessitats dels nostres ciutadans”.

El grup municipal de Plataforma per Catalunya sosté que la primera mesura que haurien de prendre els nostres ajuntaments és la de no enviar ni un sol cèntim més per a ajudes a l'estranger; d'altra banda haurien d'eliminar despeses innecessàries que es destinen a mantenir l’estatus de la classe política, sense esmentar l'aberrant malbaratament que generen les empreses municipals, sense anar més lluny a Viladecans.