Preservant les tradicions

20/05/2014 - Viladecans

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Plataforma per Catalunya va estar present un any més a la Fira de Sant Isidre

Viladecans | Redacció.- Nombrosos veïns i associacions de la ciutat van acudir a la carpa de Plataforma per Catalunya a felicitar el regidor i portaveu a l'Ajuntament de Viladecans, Alberto Delgado, per la seva labor al llarg de la legislatura.

També els petits comerços van agrair la rotunda oposició que ha mostrat sempre el partit a les grans superfícies en detriment del petit comerç.

Alberto Delgado va manifestar en concloure la Fira que "el gran èxit i afluència en l'edició d'aquest any demostren que estem fent un gran treball i que anem pel bon camí".

Delgado va voler agrair el suport mostrat per part dels conciutadans i companys del partit que van estar treballant i visitant a la delegació en la Mostra d'Entitats.

L'equip de Plataforma per Catalunya a Viladecans va assistir a la tradicional exposició artística de fruites i verdures de la terra, on el secretari local, Daniel Clemente, va assenyalar que "Plataforma per Catalunya, al contrari d'altres partits, sempre estarà a favor de les tradicions locals i més encara quan aquestes promocionin els productes de casa".

Clemente va sentenciar que "és una llàstima que l'equip de govern només gasti diners en promocionar-se perpètuament a través de manipulacions i brutes mentides en la revista municipal i publicitat merament política, i no faci tot el que està a les seves mans per promocionar les entitats, comerços, tradicions i productes de casa".

La delegació de Plataforma a Viladecans va rebre la visita d'altres militants del Baix Llobregat, del president de la formació Xavier Simó i del secretari general Robert Hernando.