Despropòsit financer a Viladecans

15/01/2015 - Viladecans

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Alberto Delgado denuncia uns pressupostos dissenyats per donar cabuda a l’endollisme, seguir enviant diners a l’estranger i esmenar el forat econòmic a les arques municipals fruit d’unes expropiacions mal fetes

Viladecans | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Alberto Delgado, ha dit que a l’habitual endollisme i hipocresia del govern municipal a l’hora d’elaborar els pressupostos, enguany s’incorporen cacicades de caire bolivarià.

Delgado lamenta que se segueixin mantenint 13 càrrecs de confiança que costaran als ciutadans prop d’un milió d’euros anuals, i que serviran per mantenir a gent en l’òrbita del PSC i d’ICV.

D’altra banda rebutja la política de continuar enviant fons a projectes que es desenvolupen a tercers països mentre molts veïns de Viladecans travessen situacions precàries o d’extrema necessitat, i són fins i tot desnonats. En aquest sentit el portaveu ha recalcat que “no té sentit enviar diners a l’estranger quan els nostres conciutadans necessiten mitjans per sobreviure i tenir una vida digna”.

Igualment ha explicat que la remodelació de la plaça de la Constitució va comportar l’expropiació de locals amb una indemnització que el jutge ha determinat insuficient, per la qual cosa hi haurà un segon pagament que tindrà un cost de 534.000 euros pels ciutadans.

Delgado ha mostrat, a més, la seva oposició a que una part dels terrenys expropiats es venguin a una gran superfície o una empresa privada.