Sergi Balcells:

Sergi Balcells: "els diners amb els que es rescaten els bancs s'ha de destinar a rescatar les famílies i als que estan perdent les seves llars"

12/07/2012 - Vilanova del Camí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Vilanova del Camí aprova una moció de PxC en contra del finançament públic a la banca

Redacció | Vilanova del Camí.- L’Ajuntament de Vilanova del Camí a l’Anoia va aprovar una moció presentada pel grup municipal de Plataforma per Catalunya que insta al govern a no finançar la banca amb fons públics, la moció va ser aprovada amb els vots en contra de CIU y PP, casualment els dos partits de la dreta lliberal que sempre s’han caracteritzat per la seva ajuda als més poderosos i fer pagar la crisis als més febles.

En aquest sentit el regidor de PxC a Vilanova del Camí ha declarat que “a Plataforma per Catalunya estem totalment en contra de que es financi la banca amb els diners del poble, pensem que aquets diners s’han de destinar a rescatar a les famílies que  ho necessiten i als que estan perdent les seves llars” i ha afegit que “estem contents de que la moció s’hagi aprovat encara que amb les abstencions del PSC i els previsibles vots en contra dels partits de la dreta més rància i ultra lliberal com som CIU i PP”.

Sergi Balcells també s’ha felicitat de que s’hagi aprovat la moció presentada pel Grup Auria en contra de les retallades als disminuïts de la comarca i ha recordat que “Plataforma per Catalunya teníem preparada una moció que hem presentat a tots els Ajuntaments on tenim representació igual que la del Grup Auria, no la vam presentar ja que hem pensat que era millor votar a favor la del propi grup” i ha recalcat que “és una autentica vergonya la retallada que ha fet el PP al col·lectiu de discapacitats, han posat un perill la feina de molta gent més que capacitada per poder guanyar-se un sou digne, des de PxC sempre els hi farem costat”.