Alternatives a les pujades d'impostos

18/02/2014 - Vilanova del Camí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Balcells censura que l’Ajuntament aprovi uns pressupostos que recorren a l’esforç de la ciutadania com a única via d’ingrés

Vilanova del Camí | Redacció.- El portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Sergi Bacells, ha reclamat que el consistori cerqui altres vies alternatives d’ingressos a les pujades d’impostos.

Aquesta inoperància ha estat la que ha portat al grup municipal identitari a votar en contra dels pressupostos portats al plenari extraordinari celebrat el mes de febrer al municipi anoienc.

En aquesta línia ha defensat que “els veïns agrairien molt que a l’igual que se’ls demanen esforços per pagar els impostos, l’Ajuntament també treballés per trobar altres vies d’ingrés. Aquesta seria l’autèntica acció d’austeritat esmentada per tots els partits en aquesta legislatura i que no han portat a terme”.

Per això Balcells ha felicitat tots els ciutadans de Vilanova del Camí, ja que són “els primers en patir les pujades d’impostos aprovades per aquest ajuntament, i gràcies a ells tenim els serveis socials que oferim a la gent”.

El portaveu ha proposat que l’Ajuntament assumeixi serveis que actualment estan en mans d’instàncies externes com la neteja viària i serveis jurídics entre d’altres.

Balcells ha assenyalat com a fonts d’ingressos els molts convenis urbanístics i la reobertura del concurs de l’enllumenat que es va paralitzar sense cap tipus d’explicació, i que ha comportat un sobrecost fins el dia d’avui.