Junts fem força

12/03/2014 - Vilanova del Camí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

Balcells demana blindar les dades del padró municipal davant d’una consulta il·legal i no cedir mitjans per a la seva celebració

Vilanova del Camí | Redacció.- El regidor de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament, Sergi Balcells, va presentar una moció al ple municipal per demanar que no es faciliti el padró municipal així com tampoc cap mitjà humà, tècnic ni material davant la possible celebració d’una consulta il·legal de caire secessionista.

La proposta es va aprovar malgrat els vots contraris d’ICV, ERC, CiU i la regidora no adscrita Marta Trullols i l’abstenció del PSC.

Balcells va deixar clar que “tenim l’obligació de protegir les dades personals dels nostres ciutadans enfront accions il·egals”, com la que es vol portar a terme amb la consulta secessionista.

El regidor va assegurar, no obstant, que “els debats que se susciten en torn la sobirania i la independència són una cortina de fum per tapar els problemes reals; malgrat això no ens quedarem creuats de braços ni els permetrem que facin el que vulguin”.