Pressupostos municipals 2015 a Vilanova del Camí

23/01/2015 - Vilanova del Camí

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA

El govern municipal maniobra per no deixar marge a l’estudi d’uns pressupostos municipals que Plataforma per Catalunya vota en contra

Vilanova del Camí | Redacció.- El grup municipal de Plataforma per Catalunya s’ha posicionat en contra dels pressupostos de cara a l'any 2015.

L'equip de govern ha tornat a deixar patent la seva enorme ineptitud en donar un ínfim marge de temps per estudiar el document de 170 pàgines en què es recullen els comptes municipals.

No obstant això la casta política de l’oposició no va tenir cap problema en donar-hi suport. Aquesta postura de complicitat els va valer la crítica del portaveu de Plataforma per Catalunya a l’Ajuntament,Sergi Balcells, per la pressa amb què es va abordar un dels temes més importants de la legislatura.

Balcells va manifestar en el ple estar “molt content pel que fa a la contenció de les despeses i l'estalvi aconseguit per al municipi”.

D'altra banda el portaveu va instar l'equip de govern a invertir més recursos especialment en els contractes de la neteja diària i de la neteja dels edificis municipals , i també va agrair que s'incorporessin al pressupost propostes d'altres grups municipals.