PxC torna a recollir aliments per gent necessitada de casa a l'Anoia

09/04/2015 - Vilanova del Camí

Vilanova del Camí | Redacció.- La delegació de Vilanova del Camí de plataforma per Catalunya, en col·laboració de les JIxC (Joventuts Identitàries de Catalunya) recollirà aliments per a gent necessitada de la ciutat i de la comarca aquest divendres dia 10 al mercat municipal del municipi, la carpa estarà muntada entre les 09:00 i les 13:00 hores.

La delegació de Vilanova amb el seu regidor a la localitat Sergio Balcells al capdavant, repartirà amb pa amb tomàquet i pernil als participants en l'acte solidari, a canvi de la seva ajuda en forma d'aliments no peribles o productes de neteja i de primera necessitat.

En aquest sentit el regidor al nostre municipi Sergio Balcells ha declarat que "tal com hem fet en moltes altres zones de l'Anoia i al Baix Llobregat, tornarem a repetir a Vilanova una carpa que sempre ha tingut molt èxit i molta participació, per tant veient la bona acollida que sempre ha tingut, continuarem l'experiència, en el que realment ens omple és mobilitzar-nos per ajudar a la nostra gent".