Notícies a Catalunya

Vic, 30/03/2012; Plataforma per Catalunya recolza la manifestació en defensa del català a Perpinyà

29/03/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, envia un manifest de suport als amics de la Catalunya Nord per a la manifestació d'aquest dissabte en defensa de la llengua i cultura catalana.

Vic | Redacció.-
El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha enviat un comunicat de suport a la manifestació que tindrà lloc en Perpinyà (Catalunya Nord) dissabte que ve 31 de març en defensa del català, assenyalant que “la nostra formació manifesta el seu inequívoc suport als catalans de la Catalunya Nord en la defensa de la nostra llengua i de la nostra cultura”.

El líder identitari ha assenyalat la necessitat de “defensar les cultures i llengües minoritàries enfront dels intents d'homogeneïtzació tan propis del jacobinisme mundialista”. En aquest sentit Anglada s'ha mostrat a favor de la Carta Europea de llengües regionals que “garanteixi el seu reconeixement i protecció per part dels respectius Estats”.

PxC

Vic, 30 de març de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 30/03/2012; Plataforma per Catalunya apoya la manifestación en defensa del catalán en Perpiñán

Redacción.- El presidente de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha enviado un comunicado de apoyo a la manifestación que tendrá lugar en Perpiñán (Francia) mañana sábado 31 de marzo en defensa del catalán, señalando que “nuestra formación manifiesta su inequívoco apoyo a los catalanes de la Catalunya Nord en la defensa de nuestra lengua y de nuestra cultura”.

El líder identitario ha señalado la necesidad de “defender las culturas y lenguas minoritarias frente a los intentos de homogeneización tan propios del jacobinismo mundialista”.

En ese sentido Anglada se mostró a favor de la Carta Europea de lenguas regionales que “garantice su reconocimiento y protección por parte de los respectivos Estados”.

WWW.SOMNOTICIA.CAT, 30/03/2012; Qui entèn Anglada? Ara dóna suport a l’acte de suport al català de Perpinyà

Redacció.- Els exercicis d’equilibrisme que fa Anglada per no perdre el vot més catalanista ni el vot més espanyolista són dignes d’admirar. Mentre el seu partit ha votat a favor de banderes espanyoles i contra referèndums independentistes, ara Anglada s’ha despenjat amb un suport públic a l’acte en favor de la llengua que es fa aquest dissabte a Perpinyà. Anglada ha enviat un manifest de suport als amics de la Catalunya Nord per a la manifestació d’aquest dissabte en defensa de la llengua i cultura catalana. El líder de la Plataforma per Catalunya ha assenyalat la necessitat de “defensar les cultures i llengües minoritàries enfront dels intents d’homogeneïtzació tan propis del jacobinisme mundialista”.