Notícies a Catalunya

Vic, 20/04/2012; Anglada qualifica d'extravagants les afirmacions del president de la unió de comunitats islàmiques de Catalunya, Mohamed el Ghaidouni

20/04/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha afirmat que “un dels nostres objectius és arribar a les institucions polítiques per frenar radicalment la islamització del nostre país”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s'ha referit a les recents declaracions de Mohamed el Ghaidouni, president de la Unió de Comunitats Islàmiques de Catalunya (UciCat) com “una declaració d'intencions que confirma el que sempre hem denunciat: el procés d'islamització que amenaça a Catalunya”.

Per a Anglada, “el líder islàmic ha deixat clar que els musulmans pensa ser majoria al nostre país gràcies al seu ritme demogràfic”, afegint “el Ghaidouni diu que els fills de musulmans nascuts aquí seran “catalans de tota la vida” nosaltres ho neguem: seran fills d'immigrants i aferrats a la seva religió i cultura d'origen, no els podrem considerar mai catalans, digui el que digui el seu passaport”. El líder identitari va advertir “en el futur els musulmans d'origen estranger tindran nacionalitat espanyola, i no apareixeran com a immigrants en les estadístiques, això ens obligarà a parlar d'una “immigració camuflada”, que serà un element demogràfic de greu desestabilització en la nostra societat”.

El president de Plataforma per Catalunya va acabar afirmant que “si aquest és el pla dels musulmans, el nostre és arribar a les institucions polítiques per frenar radicalment la islamització del nostre país posant les lleis necessàries”.

PxC

Vic, 20 d'abril de 2012