Notícies a Catalunya

Barcelona, 21/04/2012; Josep Anglada se solidaritza amb el comissari general dels Mossos d’Esquadra

21/04/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, que s'ha solidaritzat amb David Piqué, comissari general dels Mossos d’Esquadra ha assenyalat que “la ultraesquerra violenta i marginal està composta per elements indesitjables que mereix ser perseguit amb la màxima duresa”.

Barcelona | Redacció.-
A la sortida del Camp Nou, on ha estat convidat a presenciar el partit de futbol entre el FC Barcelona i el Reial Madrid, Josep Anglada ha volgut solidaritzar-se amb David Piqué, comissari general dels Mossos d’Esquadra d'organització territorial, qui ha qualificat als violents de ultraesquerra com a “rates”.

Per al president de Plataforma per Catalunya “les declaracions de Piqué confirmen el que nosaltres hem denunciat durant tant temps: la ultraesquerra violenta i marginal està composta per elements indesitjables, un autèntic càncer social, que mereix ser perseguit amb la màxima duresa”. En aquest senti,  Anglada ha insistit en que “la labor dels Mossos en aquest terreny ha estat sempre perfecte i no ens hem cansat de felicitar-los per això. Ara veiem que faran un pas més en la prevenció de les activitats d'aquesta escòria, ens alegrem d'això”, no obstant això Anglada no ha dubtar en afirmar que “això no és suficient. Fa falta un enduriment de la legislació, aquestes colles de perversos es dediquen a amenaçar de mort en les seves webs, tal amenaça és pur terrorisme, i com a terroristes que són han de ser jutjat i les seves organitzacions il·legalitzades al més aviat possible. A més aquestes organitzacions de delinqüents haurien de córrer amb les despeses del mobiliari urbans que es dediquen a destrossar impunement”.

PxC

Barcelona, 21 d'abril de 2012