Notícies a Catalunya

Vic, 22/04/2012; Unes tres-centes persones es donen cita a Vic per celebrar la Diada de Plataforma per Catalunya

22/04/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada ha assenyalat a la diada del partit que “els homes i les dones de Plataforma per Catalunya som el Sant Jordi del segle XXI que anem a matar al drac de la casta política podrida per alliberar al nostre poble de tota aquesta colla de paràsits”.

Vic | Redacció.- Aquest diumenge 22 d’abril Plataforma per Catalunya (PxC) ha aplegar prop de tres-centes persones a la ciutat de Vic per compartir una jornada de caràcter festiu coincidint amb la proximitat dela Diada de Sant Jordi.

Després que les anteriors edicions se celebressin a El Vendrell i Vilafranca del Penedès la capital de la comarca d’Osona ha estat la població encarregada d’acollir la sisena edició d’un esdeveniment que s’ha consolidat al calendari de la formació com una cita de caràcter anual en la que compartir una gran festa en família.

En un ambient distès, amb animació musical i activitats per als més petits, el president de PxC, Josep Anglada, ha afirmar mostrar-se “molt satisfet per l’èxit de la convocatòria i de veure com aquest esdeveniment compta en cada nova edició amb una assistència més nombrosa que l’anterior”.

La Diada, a la que han assistir-hi militants i simpatitzants procedents d’arreu de la geografia catalana, és una oportunitat per gaudir en companyia de la família d’un dinar informal a l’aire lliure en un dia de caràcter festiu.

El líder identitari, visiblement content de que la celebració fes parada a la seva ciutat natal i bressol del moviment identitari a Catalunya, ha assenyalat durant el seu discurs que “sota la bandera blanca de la creu vermella els catalans van expulsar d'aquesta terra als musulmans de l'Edat Mitjana i sota aquest mateix signe els catalans van recuperar i repoblar terres com València i Balears per a Europa i per a la Cristiandat”. El líder identitari va recordar que “Plataforma per Catalunya compleix 10 anys des de la seva legalització com a partit polític”, i en una dècada va dir que “amb treball, amb sacrifici i amb serietat, hem aconseguit crear una esperança política per a desenes de milers de catalans i catalanes”. El president de PxC va assegurar que “avui fa falta gent amb la mirada alta i el cor ple d'amor cap a la seva gent i el seu poble com Sant Jordi, i aquesta gent és avui la gent de la Plataforma per Catalunya”. Per acabar Anglada va dir que “els homes i les dones de Plataforma per Catalunya som el Sant Jordi del segle XXI que anem a matar al drac de la casta política podrida per alliberar al nostre poble de tota aquesta colla de paràsits”.

PxC

Vic, 22 d’abril de 2012