Notícies a Catalunya

Vic, 27/04/2012; Robert Hernando es desplaça a Vic per recolzar a Josep Anglada

26/04/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNNYA (PxC)

El secretari general de PxC Robert Hernando es va desplaçar a Vic per donar tot el seu suport al seu president Josep Anglada i a la regidora de Vic Marta Riera. Va anunciar una resposta de la militància a les agressions dels magrebins als seus companys.

Vic | Redacció.- El secretari general de Plataforma per Catalunya (PxC), Robert Hernando que es va desplaçar a Vic per estar al costat del president Josep Anglada i de la regidora de PxC a la capital Osonenca  i secretària de presidència, Marta Riera, el dia després que unes 300 persones, la majoria d'origen magrebí, es concentressin davant de l’habitatge del president  per després perseguir-lo  violentament pels carres i acabar trencant els vidres del vehicle en el que es trobava,  i que aquella  mateixa tarda uns 30 salvatges insultessin verbalment i intentessin agredir a Marta Riera a la plaça major de ciutat bressol de Plataforma per Catalunya.

Hernando a declarat davant aquests fets tan lamentables que “el president té, com no podia ser d'una altra forma, el suport i la simpatia de tota la militància i de molts catalans farts de sentir-se estrangers a la seva pròpia terra, és una vergonya que un home que porta tants anys lluitant per la seva ciutat i els seus veïns hagi de sofrir aquest tipus de violència covarda a la seva pròpia terra, en la porta de la seva casa”.

El secretari general de PxC va destacar també “la passivitat de la resta de polítics en els constants atacs que sofreixen les dones i els homes de  PxC per defensar unes idees que no són sol nostres, estem en les institucions perquè el poble ens ha posat allà, que ningú oblidi que tenim una borsa de vots com a mínim de gairebé 80.000 persones”  i va afegir que “malgrat tot seguirem dempeus davant el combat ja que la situació de la nostra terra no ens permet temps per dedicar-li ni un segon a la por”.

Per anunciar tot seguit que “ja hem sortit al carrer quan ha fet falta i si ho hem de tornar a fer ho farem, per descomptat aquesta agressió covarda dels salvatges neolítics a Josep Anglada i a Marta Riera no quedarà  així, en les properes hores anunciarem una resposta ferma i com és evident pacífica i democràtica però  allò  de posar l'altra galta ha passat a millor vida”.

I va finalitzar lamentant-se que “hem de suportar com els perroflautas insulten durant tot un dia als nostres fills mentre juguen en un parc, suportem que ens vinguin  a insultar als plens, que ens facin pintades, que es presentin en la porta dels nostres habitatges, que ens muntin concentracions il·legals, que ens insultin mentre prenem cafè en una terrassa i que 30 homes covards i infames amb  xilaba  insultin i intentin agredir a una dona sola i indefensa enmig d'una plaça pública. Què més volen que aguantem els senyors de la casta política”?.

PxC

Vic, 27 d’abril de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

WWW.EL9NOU.CAT, 30/04/2012; PxC: “Ja hem sortit al carrer quan ha fet falta i si cal ho tornarem a fer

Vic.- Redacció.-  Robert Hernando, secretari general de PxC, va ser a Vic per donar suport a Josep Anglada i Marta Riera. Hernando va qualificar els opositors de la política de PxC de "salvatges neolítics".

El9NOU, 30/04/2012; PÀG. 7 PxC: “Ja hem sortit al carrer quan ha fet falta i si cal ho tornarem a fer

Vic.- Josep Comajoan.-  Robert Hernando, secretari general de PxC, ha estat a Vic per donar suport a Josep Anglada i Marta Riera, pel que qualifiquen coma “agressions” cap als dos dirigents de la formació. Després de denunciar la “passivitat” de la resta de polítics davant la situació, Hernando va ser contundent: “Ja hem sortit al carrer quan ha fet falta i si ho hem de tornar a fer, ho farem; per descomptat aquesta agressió covarda dels salvatges neolítics a Josep Anglada i Marta Riera no quedarà així”. Hernando va insistir que tenen l’aval de 80.000 vots aconseguits a les urnes.

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 30/04/2012; Robert Hernando, sobre la campaña de violencia desatada contra PxC: “Lo de poner la otra mejilla ha pasado a mejor vida”

Redacción.- El secretario general de Plataforma per Catalunya (PxC), Robert Hernando, ha expresado el apoyo del partido tanto al líder de formación, Josep Anglada, como a la concejala en Vic y secretaria de Presidencia, Marta Riera, luego de que unas 300 personas, la mayoría de origen magrebí, se concentraran ante la vivienda de Anglada para agredirle. Ese mismo día, ”unos 30 salvajes insultaron e intentaron agredir a Marta Riera en la plaza mayor de la ciudad cuna de Plataforma per Catalunya”, recuerda Hernando.

“Como no podía ser de otra forma, Anglada y Riera tienen el apoyo y la simpatía de toda la militancia y de muchos catalanes de bien que están hartos de sentirse extranjeros en su propia tierra. Es una vergüenza que un hombre que lleva tantos años luchando por su ciudad y por sus vecinos tenga que sufrir este tipo de violencia cobarde en su propia tierra, en la puerta de su casa”, indicó el secretario general de los plataformistas y concejal en Igualada.

Hernando lamentó ”la pasividad” de la dirigencia política catalana ante “los constantes ataques que sufren las mujeres y los hombres de PxC por defender unas ideas que no son solo nuestras, ya que estamos en las instituciones porque el pueblo nos ha puesto allí”, recordando en ese sentido que su partido cuenta con el apoyo de 80.000 electores catalanes. ”A pesar de todo, seguiremos en pie, ya que la situación de nuestra tierra no nos permitededicarle ni un segundo al miedo”.

El dirigente de la PxC reivindica el talante pacífico de su partido si bien con algunas observaciones al principio bíblico de responder a los violentos con la mansedumbre. “Si tenemos que salir a la calle, lo haremos. Desde luego, esta agresión cobarde de los salvajes neolíticos a Josep Anglada y a Marta Riera no va a quedar impune. En las próximas horas anunciaremos una respuesta firme, evidentemente pacífica y democrática, pero aquello de poner la otra mejilla ya ha pasado a mejor vida”.

Por último, el iguadalense lanzó todo un alegato contra ese sector de la población catalana, profundamente intolerante y con pulsión a la violencia, que está detrás de los ataques contra los miembros de PxC y que parece conta con la complicidad de la corrompida clase política catalana y de sus terminales mediáticas. “Tenemos que soportar que los perroflautas insulten a nuestros hijos cuando juegan en el parque; soportamos que nos insulten en los plenos, que nos hagan pintadas, que se presenten en la puerta de nuestras viviendas, que nos monten concentraciones ilegales, que nos insulten mientras tomamos café en una terraza y que 30 hombres con chilaba, cobardes e infames, insulten e intenten agredir a una mujer sola e indefensa en medio de una plaza pública ¿Qué más quieren que aguantemos los señores de la casta política?”.