Notícies a Catalunya

Vic, 01/05/2012; Catalunya està petin un atac directe contra la qualitat democràtica i la convivència pacífica a Catalunya

01/05/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada assenyala en el seu últim article publicat en el seu bloc que “les agressions sofertes darrerament és un atac directe contra la qualitat democràtica i la convivència pacífica a Catalunya.

Vic | Redacció.-
El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, en el seu últim article publicat en el seu bloc – Veure article - assenyala que “s'equivoquen els que pensen que aquestes agressions, sofertes en la meva persona i en la de la meva companya de partit, la regidora Marta Riera, són agressions contra Plataforma per Catalunya. És quelcom molt més greu. És un atac directe contra la qualitat democràtica i la convivència pacífica a Catalunya”.

En el seu article Anglada fa una crida  al Govern de la Generalitat perquè “posi tots els mitjans preventius i dissuasoris necessaris per tallar de soca-rel els violents i les seves organitzacions”.

Anglada acaba el seu article assenyalant que cal aplicar la llei, el sentit comú i els principis democràtics. És la nostra democràcia el que està en joc”.

PxC

Vic, 1 de maig de 2012