Notícies a Catalunya

Vic, 09/05/2012; Josep Anglada: “els grecs han donat un sonat bufetó a la casta”

09/05/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLARAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada s'ha referit als resultats de Grècia assenyalant que “la casta podrida ha sofert un bufetó de part del poble grec que els constarà oblidar”.

Vic | Redacció.-
En el marc de les seves visites a diverses delegacions locals de Plataforma per Catalunya (PxC), el seu president, Josep Anglada s'ha referit als resultats de les passades eleccions gregues “la casta podrida ha sofert un bufetó de part del poble grec que els constarà oblidar. Els partits partidaris de les mesures d'ajust i de la pèrdua de sobirania a favor del bancs internacionals no aconsegueixen el suport suficient per formar govern. Els resultats de Grècia demostren que la fórmula aplicada pels especuladors internacionals en el sud d'Europa està cridada a l'absolut fracàs i al rotund rebuig popular”.

El líder idenitario ha assenyalat com a causa dels resultats “la falta de dignitat de la casta política grega, que després de falsificar les dades sobre l'economia del país, ha acceptat els dictats estrangers que han provocat una crisi sense pal·liatius al país hel·lè, on creix dramàticament el nombre de nen abandonats i morts de gana al carrer. Tot això és intolerable i mereixia una rotunda resposta”, afegint que “les formacions que es neguen a la submissió incondicional a la fiança internacional, a la pèrdua de sobirania política i a la brutal invasió migratòria que sofreix Grècia, estan cridades a tenir un suport creixent entre un poble grec alhora digne i indignat”.

PxC

Vic, 9 de maig de 2012