Notícies a Catalunya

Vic, 09/05/2012; Anglada: “l’apropament de CiU als immigrants és una estratègia a llarg termini per obtenir un rèdit electoral”

09/05/2012

COMUNICAT DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de PxC, Josep Anglada, ha manifestat que "Artur Mas busca el suport dels immigrants que han liquidat l’Estat del benestar a Catalunya".

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, s’ha referit a la visita d’Artur Mas a la nova seu de Nous Catalans de CiU a Santa Coloma de Gramenet como “un clar gest per assegurar-se el voto de l’endemà”.

El líder identitari ha qualificat de “paradoxal” que el president de la Generalitat, Artur Mas, reclami que s’impliquin en la defensa de Catalunya aquells qui han dilapidat l’ Estat del benestar que han construït els catalans durant tants anys d’esforç.

Anglada ha declarat que l’apropament dels convergents als immigrants és una estratègia a llarg termini per obtener un rèdit electoral i que l’associació “Nous catalans” bé podria dir-se “Nous votants”.

En aquest sentit el president de PxC ha assegurat que “CiU ha entrat en una cursa sense fi per veure quin partit concedeix més ajuts als immigrants, perquè els retornaran el favor en forma de vot”.

Anglada ha assenyalat que “CiU no pot seguir enganyant als catalans, y ha de comprar amb subvencions i subsidis el suport dels immigrants per assegurar-se la presència en les institucions en el futur”.

Anglada ha mostrat la seva indignació en saber que la secretària de la Conselleria de Salut, Roser Fernández, ha assegurat recentment que CiU garantirà l’assistència sanitària gratuïta als immigrants il·legals a Catalunya “mentre continua amb la salvatge política de retallades y privatització dels serveis públics bàsics per a la gent honrada i treballadora que ha aixecat Catalunya”.

PxC

Vic, 9 de maig de 2012