Notícies a Catalunya

Barcelona, 08/05/2012; El consell de presidència de PxC es reuneix a Barcelona sota un clima de gran optimisme i esperança

09/05/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Anglada ha manifestat després del consell de presidència que “la maquinària del partit està treballant ja per aconseguir el proper gran objectiu de la formació: entrar al Parlament de Catalunya com El Cid va entrar a València”.

Barcelona | Redacció.- El consell de presidència de Plataforma per Catalunya (PxC) es va reunir a Barcelona per tractar diversos assumptes ordinaris en l'organització identitària que presideix Josep Anglada. Entre ells l'expansió del partit a la resta d'Espanya, que segons va comentar Anglada a la sortida de la reunió “funciona perfectament i dins dels temps marcats pel consell, Enrique Ravello és la persona ideal per a aquesta tasca i té tota la confiança i el suport del partit per portar a bon port el gran projecte d'expansió”.

Es van abordar diversos temes interns del partit, entre ells la seguretat dels càrrecs electes de PxC, en aquest sentit es van prendre diverses determinacions de caràcter estrictament intern.

El major temps del consell es va dedicar al proper objectiu prioritari del partit, que no és un altre que les properes eleccions autonòmiques. Es van plantejar diversos escenaris per si hi hagués un avanç electoral i es va decidir, segons paraules del propi Anglada “fer una campanya des d'avui mateix per fer arribar el nostre missatge identitari porta a porta,  per vèncer el silenci dels grans mitjans de comunicació que com està demostrat practiquen un buit poregós al nostre projecte, i quan parlen ho solen fer majoritàriament per desprestigiar i mentir sobre nosaltres, encara que sempre hi ha honroses excepcions” va assenyalar el president de Plataforma per Catalunya.

Anglada també va desvetllar que “la propera campanya serà clara i concisa, la situació del país no permet cap ambigüitat, anem a dir com hem fet sempre les veritats del barquer, però aquesta vegada amb més contundència i claredat” ,si bé va concloure reconeixent que no hi ha millor eslògan per PxC que el de tota la vida “primer els de casa”.

PxC

Barcelona, 8 de maig de 2012