Notícies a Catalunya

Vic, 08/06/2012; Josep Anglada acusa a CiU d’alta traïció contra Catalunya

07/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, acusa en el seu últim article publicat en el seu bloc a CiU d’alta traïció contra Catalunya.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, acusa en el seu últim article publicat en el seu bloc – veure article – a CiU d’alta traïció contra Catalunya.

En el seu article, Anglada assegura que “durant les quatre últimes dècades CiU ha estat el principal actor polític d'aquest país, tant, que de vegades –massa vegades-, s'han confós solapadament els interessos de Catalunya amb els convergents”. Tot i reconeixent que CiU ha aconseguit coses importants per al país, Anglada assenyala que “en aquest moments crucials per Catalunya, CiU no ha sabut estar a l’alçada de les circumstàncies i ha caigut a l’abisme, dubtant, titubejant i finalment fallant tan sols per aconseguir uns miserables vots dels immigrants”.

El líder identitari creu que “Àngel Colom, secretari d'Immigració de CDC i secretari general de la Fundació -finançada amb fons públics- “Nous Catalans”, és el màxim culpable d’oficialitzar tot tipus de prebendes i subvencions als immigrants que ni són nous ni són catalans”.

Anglada acaba el seu article assenyalant que “CiU ha triat el bàndol contrari, nosaltres, Plataforma per Catalunya, ens posicionem al costat dels catalans i assenyalem a la immigració com el gran perill per a la nostra existència present i futura del nostre poble”.

PxC

Vic, 8 de juny de 2012