Notícies a Catalunya

Vic, 13/06/2012; Josep Anglada: És indecent que la Generalitat destini cinc milions i mig d'euros per al tercer món

13/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha assenyalat que “els diners que destina la Generalitat per al tercer món és una vergonya, ja que en aquests moments aquests diners fan falta per als nostres barris, la nostra famílies, els nostres joves i els nostres ancians".

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha comentat la resolució de l’Agència Catalana de Cooperació per al desenvolupament de finals de 2011 en la qual es van aprovar les diverses partides d'ajuda a països subdesenvolupats “no estem en absolut en contra de la solidaritat, però en aquests moment la solidaritat és pels de casa, les circumstàncies econòmiques obliguen a no poder destinar ni un sol euro a projecte fora de Catalunya, mentre hi ha gent nostra vivint en la pobresa i la precarietat”, va assenyalar. Per a Anglada “els únics responsables que aquestes ajudes exteriors no siguin viables són els polítics i els banquers que han portat a Catalunya a aquesta situació, no nosaltres”.

En aquest sentit el líder identitari ha afirmar amb rotunditat “els nostres diners fa falta per als nostres barris, la nostra famílies, els nostres joves i els nostres ancians. És indecent gastar cinc milions i mig d'euros en països com Congo, Senegal, Moçambic o Guatemala”. En opinió d'Anglada aquesta circumstància “és un nou insult per als catalans i una nova de la infame traïció de CiU a Catalunya”.

PxC

Vic, 13 de juny de 2012