Notícies a Catalunya

Vilafranca del Penedès, 15/06/2012; Plataforma per Catalunya dóna el seu suport al camió de l' esperança

15/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Redacció | Vilafranca del Penedès. - El secretari general de Plataforma per Catalunya Robert Hernando es va reunir a Vilafranca del Penedès amb Jordi Linares president de UNICAES i conegut per el seu camió de l'esperança, aquest autònom del transport va estar durant  18 dies donant voltes amb el seu camió davant del congrés dels diputats, arribant a donar un total de 442 voltes, la seva reivindicació és també la de Plataforma per Catalunya, que la casta política tingui en compte als autònoms i a les petites empreses, ja que, tot i ser un sector que suposa un pilar molt important per al país, sempre són els grans oblidats del sistema.

Linares li va fer arribar un document a Robert Hernando en el qual exposen els punts que han fet arribar al govern de la nació i en el què demanen l' aprovació de 35 punts que suposarien una millora substancial en les condicions laborals dels autònoms. Aquest document el signen José Belmonte com a president de l' Agrupació Nacional del Transport i Conseller Delegat de Transports de CONAE (Confederació Nacional d'Autònoms i microempreses), Jordi Linares com a president de UNICAES, Luis Fernández de ADESORG (Associació Nacional de desocupats), Santiago Roldán del col·lectiu ecologista NA.CE.17M i Matilde Ruiz del Col·lectiu de Dones Transportistes. A més, aquestes associacions han convocat una vaga de transportistes autònoms per al dia 9 de Juliol que no desconvocaran a menys que el govern accepti els punts presentats i diversos membres iniciaran una vaga de fam davant del Congrés i del Senat.

Davant unes reivindicacions tan justes Plataforma per Catalunya i Plataforma per la Llibertat han decidit donar suport a aquests col·lectius que lluiten per una causa justa. Jordi Linares va agrair a Robert Hernando aquest suport i li va deixar clar que "agraïm el suport de Plataforma per Catalunya i del seu president Josep Anglada, és un partit que com nosaltres està en contra de la competència deslleial que tant danya al nostre sector, a més comparteixo amb PxC que a dia d'avui sobren a Espanya uns dos milions d'immigrants, sobretot els delinqüents i els que viuen de les ajudes socials ".

Així mateix Linares va recordar que "si el govern no accepta els nostres punts, la nostra intenció és lluitar fins a les ultimes conseqüències, els polítics i els bancs s'han rigut de nosaltres i això ha d' acabar, a part de la vaga per el 9 de juliol també tenim previstes diverses accions reivindicatives ". Linares que fa mesos que no treballa finança la seva lluita amb la venda d' un llibre anomenat "La Cosa" i que es pot adquirir en www.amazon.es.

Per la seva banda Robert Hernando va animar a Linares "a seguir amb la teva lluita i la dels teus companys, hi ha molta gent que ha seguit el que has fet amb el teu camió, el suport de la nostra organització el tens, la majoria dels punts que reivindiqueu coincideixen amb el programa de PxC, més drets per al treballador i menys per als polítics, estem en la mateixa línia i per la nostra part farem el possible perquè la vostra veu sigui escoltada ".