Notícies a Catalunya

Barcelona, 20/06/2012; Josep Anglada ha estat convidat al prestigiós

Barcelona, 20/06/2012; Josep Anglada ha estat convidat al prestigiós "Fórum Europa"

20/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Josep Anglada que ha estat convidat a el “Fórum Europa”, on també ha participat el Conseller d'Interior de la Generalitat de Catalunya, el Sr. Felip Puig, ha manifestat que “els resultats de França i Grècia posen de manifest l'esgotament de la casta política europea”.

Barcelona | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha estat convidat avui dimecres dia 20 de juny en les habituals trobades que organitzar el prestigiós club d'opinió Fórum Europa, i que ha tingut lloc a l'Hotel Avinguda Palace de Barcelona. Aquesta invitació confirma la creixent presència de Josep Anglada en la vida política catalana i la normalització de les seves posicions i opinions, cada vegada més acceptades pels ciutadans d'aquest país. Anglada ha estat acompanyat per Joan Garriga, secretari juridic de PxC, i Marta Riera regidora a l'Ajuntament de Vic.

El ponent en aquesta ocasió ha estat el Sr. Felip Puig, Conseller d'Interior de la Generalitat de Catalunya, que ha estat presentat pel Sr. Gonzalo Bernardos Domínguez, Vicerector d'Economia de la Universitat de Barcelona.

Anglada ha aprofitat l'acte per manifestar que “Europa es troba davant un nou temps polític. Els resultats de França i Grècia posen de manifest l'esgotament de la casta política europea, i el cansament de la gent davant tanta ineptitud, tanta laxitud i tanta corrupció”. En aquest sentit, Anglada s'ha referit als resultats electorals de França afirmant que “són significatius, les lleis electorals antidemocràtiques estaven pensades per evitar que el Front National entrés al Parlament. Avui ja no hi ha mur que contingui en avanç d'aquesta resposta identitària, social i antimundialista que representa el Front National. El fet que Marion Le Pen, la néta de Jean Marie, s'hagi convertit en la diputada més jove de l'Assemblea francesa, és un bonic senyal d'esperança i il·lusió per a un futur millor. Ens alegrem realment d'aquesta victòria del Front National, que sabem anuncia situacions semblants en la resta d'Europa”.

El president de Plataforma per Catalunya també ha tingut paraules per a “Jacques Bompard, l'alcalde identitari d'Orange, i capdavanter de la Lligui du Sud, és un altre exemple del que diem, en aquesta cas estem parlant dels fruits que produeix una gestió municipal seriosa, rigorosa i en la qual es defensa abans de res els interessos dels autòctons enfront dels immigrants, el premi d'aquesta estupenda gestió és que Bompard sigui avui diputat nacional”.

El líder identitari també ha fet referència als resultats electorals a Grècia, assegurant que “per molt que la premsa no vulgui analitzar determinats aspectes dels comicis hel·lens, és obvi que la consolidació de determinades opcions respon a un rebuig frontal i radical a les polítiques de submissió a la finança internacional i a l'abandó de la pròpia sobirania de la decadent i inepta casta política grega”.

PxC

Barcelona, 20 de juny de 2012