Notícies a Catalunya

Vic, 23/06/2012; Europa viu un nou temps polític

22/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala  en el seu últim article publicat al seu bloc que “els resultats de França i Grècia posen de manifest l'esgotament de la casta política europea”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyalà en el seu últim article publicat en el seu bloc  – veure article –  que “els resultats de França i Grècia posen de manifest l'esgotament de la casta política europea, i el cansament de la gent davant tanta ineptitud, tanta laxitud i tanta corrupció”.

En el seu article, Anglada assegura que “el fet que Marion Le Pen, la néta de Jean Marie, s'hagi convertit en la diputada més jove de l'Assemblea francesa, és un bonic senyal d'esperança i il•lusió per a un futur millor”. Anglada també destaca” la bona tasca de l’alcalde identitari d’Orange, Jacques Bompard, elegit recentment diputat de l’Assemblea francesa”.

Sobre els resultats de Grècia Anglada assenyala que “es vulgui o no, els comicis hel•lens assenyalen la consolidació de determinades opcions i responen a un rebuig frontal i radical a les polítiques de submissió a la finança internacional i a l'abandó de la pròpia sobirania de la decadent i inepta casta política grega”.

Anglada acaba el seu article recordant que “el clima que es viu a Europa, és el mateix que es viu a Catalunya i a Espanya: cansament, enuig i menyspreu a la inepta i corrupta casta decadent que fa com que ens governa”.

PxC

Vic, 23 de juny de 2012