Notícies a Catalunya

Vic, 26/06/2012; JOSEP ANGLADA: El meu suport total als taxistes catalans enfront de l’ intrusisme deslleial dels pakistanesos en el sector.

26/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PXC)

Vic.- Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC) ha recalcat el seu suport als professionals del taxi i la defensa dels llocs de treball autòctons en el sector “enfront de la competència deslleial i intolerable de taxista vinguts de països tan llunyans com Pakistan”. Per a Josep Anglada “el taxi és un nou exemple de la constant intromissió d'immigrants en la nostra activitat econòmica, si no tallem terminantment aquesta tendència, anem a condemnar a l'atur a milers de famílies autòctones, i això és una cosa que Plataforma per Catalunya no està disposada a consentir”.

El líder identitari s'ha referit al fet que “és totalment insuficient que amb un examen d'idioma se li doni llicència de taxi a un immigrant. Només faltaria que ni tan sols entenguessin als seus clients! Ara mateix estem en una situació i crisi aclaparadora i no pot concedir-se ni un sol lloc de treball als quals vénen de fora, absolutament tots han d'estar reservats a la gent de casa”. Anglada també ha denunciat a “les companyies de taxi que prioritzen al contractació d'estrangers enfront de la de catalans, és una actitud mesquina, estúpida i vergonyosa, que estem disposats a denunciar aquí on es doni. Les empreses que es comporten així amb els nostres taxistes mereixen el boicot de la societat catalana”.

PxC

Vic, 26 de juny de 2012