Notícies a Catalunya

Torrejón de Ardoz, 30/06/2012; Josep Anglada arremet contra la casta política i els islamistes en l'acte celebrat a Torrejón de Ardoz

30/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER LA LLIBERTAT (PxL)

El president de Plataforma per la Llibertat (PxL), Josep Anglada, ha dit a Torrejón de Ardoz que “les mesquites solament porten degradació, inseguretat, marginalitat, violència, odi, imams radicals i fanatisme”.

Torrejón de Ardoz | Redacció.- 200 persones han acudit a la crida de Plataforma per la Llibertat (PxL) per protestar contra la construcció d'una mesquita a Torrejón de Ardoz (Madrid). A l'acte organitzat per la formació identitària han acudit famílies i persones de totes les edats i condicions que han pogut expressar públicament el seu rebuig al projecte d'edificar un temple islàmic a la seva ciutat.

Durant la seva intervenció, el president de Plataforma per la Llibertat (PxL), Josep Anglada,  ha manifestat la seva rotunda oposició a la construcció d'aquesta mesquita, dient rotundament “No, no i no a la mesquita que volen imposar-nos amb mentides i enganys. Perquè ens volen amagar que la mesquita portarà degradació, inseguretat, marginalitat, violència, odi, imams radicals, fanatisme i que la gent de Torrejón no està disposada a tolerar tot això” assenyalant que la mateixa “només interessa als islamistes i als polítics que juguen a acontentar-los”.

El líder identari s'ha referit al responsable islamista local, Farid Bahoudi, que dies abans s'havia manifestat contra la celebració d'aquest acte, preguntant-se: “Qui s'ha cregut que és? Com s'atreveix a qualificar d'injusta aquesta concentració? Ens agradaria sentir a aquest musulmà que ara es disfressa de tolerant, quina és la seva opinió sobre la persecució dels cristians coptos, sobre les lapidacions, sobre el vel o sobre els seus coreligionaris com l'imam de Terrassa. Calli d'una vegada senyor Bahoudi i vagi-se'n al Marroc o al Pakistan, aquí sí que li deixaran prohibir manifestacions dels qui no pensen com vostè. Però aquí no, això és Espanya i regnen la democràcia i la llibertat d'expressió per molt que vostès la vulguin tapar amb mesquites i amb burques”.

Anglada ha advertit que “les mesquites no són només edificis religiosos, són símbols permanents de la conquesta del nostre territori per part dels immigrants musulmans. Els musulmans ho saben i s'aprofiten de la complicitat dels nostres polítics i la passivitat de la nostra societat per anar a poc a poc envaint les nostres ciutats i ocupant el nostre territori”. Identificant a continuació als culpables de la islamització progressiva que està sofrint Espanya “el PP-igual que el PSOE amb la seva estúpida aliança de civilitzacions – són còmplices de la islamització del nostre país. I no us deixeu enganyar perquè ara el PP retira momentàniament l'autorització per a la mesquita, tornarà a donar el vistiplau quan passi el “temporal”, sempre fan el mateix, també el mentider de García Albiol va dir que no permetria una mesquita a Badalona, i als dos mesos de ser elegit alcalde ja havia donat l'autorització. Qui pot fiar-se ni una sola paraula del PP en aquest tema o en qualsevol altre? Han mentit en tot el seu programa electoral, han mentit als pensionistes, han mentit sobre educació i sanitat, han mentit sobre la pujada de l'IVA”.

Josep Anglada ha estès les seves crítiques a “tota la casta del PP, PSOE, IU i UPyD són tan idiotes i ignorants que apel·len a la “tolerància” per defensar el dret a la construcció de mesquites. No saben que la tàctica dels musulmans és precisament aquesta, apel·lar a la tolerància dels altres quan ells són minoria i quan són majoria instauren dictadures islamistes com hem vist en l'anomenada primavera àrab, que en realitat és una tardor fonamentalista. És aquesta mateixa casta que ens porta directament al precipici, no té ni la voluntat ni la valentia de plantar cara a aquesta situació. Són uns covards apoltronats en els seus cotxes oficials, els seus despatxos i els seus supersous”, anunciant-los que “Plataforma per la Llibertat es convertirà en el vostre pitjor malson, i ho serà perquè vosaltres, decadent inútils us heu convertit en el pitjor malson del nostre poble i de la nostra gent, i davant d'això no hi ha perdó”.

El regidor vigatà ha fet referència “al 800 aniversari de la batalla de les Navas de Tolosa, on els nostres avantpassats cristians van donar el cop definitiu als invasors musulmans que ocupaven Espanya. Gràcies a aquesta victòria de sang i suor, Espanya ha estat cinc segles lliure de mesquites, i per això mateix no permetrem que aquells als qui vàrem derrotar tornin de nou a intentar ocupar el nostre país”.

Concloent la seva intervenció amb la següent calorosa crida “Des de Plataforma per la Llibertat us animem a sumar-vos a les nostres files en el combat per una Espanya lliure d'islamistes, lliure de vels, lliure de radicalismes i fonamentalismes; una Espanya democràtica, cristiana, i europea.  Amb la Plataforma per la Llibertat, conquerirem un futur millor per a la nostra gent. Ningú no ens podrà fer callar i ningú no ens podrà parar”.

Per part de la Junta Gestora de Plataforma per la Llibertat, va prendre la paraula un dels seus membres, l'advocat José María Ruiz, que ha preguntat per qui posa en perill la convivència a Espanya, “PXL o els dirigents dels partits polítics que han facilitat l'entrada de milions d'emigrants en un país que no està preparat per absorbir-los. “Els polítics espanyols són l'autèntic càncer d'Espanya”. Encara que la crisi afecta a tot Occident, a Espanya és especialment greu. Són els polítics els que han creat una Administració Pública insostenible, els que han enfonsat el sistema financer espanyol, els que han provocat la taxa d'atur més elevada d'Europa. “No hi ha dret que milers i milers d'espanyols siguin llançats de les seves cases per execucions hipotecàries o desnonats per falta de pagament de rendes quan els que hauria de ser desnonats dels seus despatxos i de les seves poltrones són els polítics que han provocat aquesta situació de crisi”. La mobilització ciutadana produeix els seus fruits: l'Ajuntament de canviat la seva postura i estan promovent permutar l'actual ubicació de la mesquita a un polígon industrial, per la qual cosa José María Ruiz es pregunta “qui és el xenòfob, qui demana que es canviï la mesquita de lloc (com PXL) qui impedeix que la mesquita s'edifiqui en els terrenys adquirits amb aquesta fi (com fa l'Alcalde). Ha conclòs el seu discurs posant l'accent en la necessitat de servir a la nostra Comunitat per fer honor al llegat que hem rebut dels nostres
avantpassats”.

Després de l'acte s'ha celebrat una reunió de treball amb els membres de la Gestora madrilenya en la qual el president, Josep Anglada, i el secretari general de PxL, Robert Hernando, han explicat l'estratègia i les línees de funcionament que haurà de seguir el partit en la Comunitat de Madrid.

PxL

Torrejón de Ardoz, 30 de juny de 2012

Notícies relacionades en altres mitjans de comunicació

EL MUNDO, 31/06/2012; Anglada: 'No queremos una mezquita ni en Torrejón ni en ningún sitio'

R. Bécares | Torrejón de Ardoz.- "No queremos ninguna mezquita en Torrejón ni en ningún sitio de España". El líder del partido antislámico Plataforma por Cataluña, y su vertiente estatal Plataforma por la Libertad, ha pronunciado hoy un encendido discurso durante un mitin en Torrejón de Ardoz contra la construcción de una mezquita en la localidad.

El alcalde del municipio, Pedro Rollán, decidió esta semana invitar a la comunidad musulmana a construir la mezquita en un polígono industrial en vez de en el centro del municipio, como se había permitido al principio hacer. La decisión fue tomada tras la fuerte presión vecinal.

Esta mañana, Anglada, cuyo partido tiene 67 concejales en Cataluña, ha acudido a Torrejón a defender a los que protestan por la mezquita: "Qué mentiroso y qué golfo es el alcalde, ¿cómo se atreve a decir que soy un fascista? El único fascista que hay es usted, engañando a la buena gente de este país".

"Quieren imponer la mezquita con mentiras y engaños, y la gente de Torrejón no la quiere", aseguraba Anglada ante alrededor de un centenar de personas, que aclamaban sus arengas antislámicas y antipolíticas. "La mezquita traerá degradación, violencia, odio y fanatismo, por eso os doy las gracias por venir a luchar contra la islamización de España", afirmó Anglada, que presumió de haber conseguido paralizar mezquitas en otras localidades catalanas, como en Mataró o Arenys de Mar.

"La mezquita sólo interesa a los islamistas y nada nos va a prohibir manifestarnos contra ellos", dijo Anglada, que pidió al líder de la comunidad musulmana de la localidad, que dijo el día anterior que esta concentración era "injusta", irse fuera de España. "Váyase usted a Marruecos, España es para los españoles", dijo.

"Algún día la casta política española pagará su alta traición a la buena gente de España", gritó Anglada, que acusó directamente al PP "de traicionar" al país con sus mentiras "a los pensionistas y a los trabajadores". "El PP es el partido del engaño permanente y la corrupción constante", indicó Anglada.

WWW.DTORREJON.ES, 31/06/2012; Anglada rechaza la construcción de mezquitas en Torrejón y en otras localidades

El líder ultraderechista lanza sus arengas contra el Islam en el desembarco de su formación en la Comunidad de Madrid

Redacción.-Tal y como se esperaba el líder de la ultraderechista Plataforma por la Libertad (PxL), Josep Anglada, ha pronunciado un duro discurso donde ha dejado muy claro, sin medias tintas y de forma muy clara, que "no queremos una mezquita ni en Torrejón ni en ningún sitio". La fomación de Anglada ha desembarcado en la Comunidad de Madrid para lanzar este mensaje en la Plaza Mayor de Torrejón de Ardoz, donde acompañado por poco más de un centenar de seguidores ha rechazado la construcción de una mezquita en la localidad.

Anglada ha ofrecido el mitin en un escenario dominado por una gran pancarta en la que se podía leer su lema de "Primero los de casa". Tras él, tres jóvenes ondeaban banderas con el símbolo de la formación Plataforma por la Libertad.

En su discurso de marcados tintes antislámicas, Anglada llegado a asegurar que "quieren imponer la mezquita con mentiras y engaños, y la gente de Torrejón no la quiere". Tras presumir de haber paralizado la construcción de mezquitas en ciudades catalanas como Arenys de Mar o Mataró, el líder de esta polémica formación ha arremetido contra los islamistas: "La mezquita traerá degradación, violencia, odio y fanatismo, por eso os doy las gracias por venir a luchar contra la islamización de España".

De las críticas de Anglada no se ha salvado el alcade de Torrejón, Pedro Rollán, que esta misma semana calificaba de “bochornoso y deleznable como un partido independentista, que ni pincha ni corta en Torrejón, pretenda lanzar un mensaje de odio y rechazo”. El líder ultraderechista ha cargado contra Rollán, de que ha señalado que "el único fascista que hay es usted, engañando a la buena gente de este país".

WWW.E-NOTICIES.CAT, 01/0//2012; Anglada fa campanya contra les mesquites a Torrejón de Ardoz

"Solament porten degradació, inseguretat, marginalitat, violència, odi, imams radicals i fanatisme"

Redacció.-  El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, ha fet campanya contra les mesquites a Torrejón de Ardoz (Madrid). “Les mesquites solament porten degradació, inseguretat, marginalitat, violència, odi, imams radicals i fanatisme”, ha dit.

Anglada, també president de Plataforma por la Libertad (PxL), ha reunit unes 200 persones per "protestar contra la construcció d'una mesquita" en aquest municipi madrileny.

"No, no i no a la mesquita que volen imposar-nos amb mentides i enganys. Perquè ens volen amagar que la mesquita portarà degradació, inseguretat, marginalitat, violència, odi, imams radicals, fanatisme i que la gent de Torrejón no està disposada a tolerar tot això”, ha remarcat.

El regidor de Vic ha carregat contra l'imam local, Farid Bahoudi, qui hauria criticat l'acte de la formació ultradretana. "Qui s'ha cregut que és? Com s'atreveix a qualificar d'injusta aquesta concentració? Ens agradaria sentir a aquest musulmà que ara es disfressa de tolerant, quina és la seva opinió sobre la persecució dels cristians coptos, sobre les lapidacions, sobre el vel o sobre els seus coreligionaris com l'imam de Terrassa", ha reblat.

"Calli d'una vegada senyor Bahoudi i vagi-se'n al Marroc o al Pakistan, aquí sí que li deixaran prohibir manifestacions dels qui no pensen com vostè. Però aquí no, això és Espanya i regnen la democràcia i la llibertat d'expressió per molt que vostès la vulguin tapar amb mesquites i amb burques”, ha afegit.

Segons Anglada, “les mesquites no són només edificis religiosos, són símbols permanents de la conquesta del nostre territori per part dels immigrants musulmans. Els musulmans ho saben i s'aprofiten de la complicitat dels nostres polítics i la passivitat de la nostra societat per anar a poc a poc envaint les nostres ciutats i ocupant el nostre territori”.

El líder ultra ha assegurat que "el PP -igual que el PSOE amb la seva estúpida aliança de civilitzacions- són còmplices de la islamització del nostre país. I no us deixeu enganyar perquè ara el PP retira momentàniament l'autorització per a la mesquita, tornarà a donar el vistiplau quan passi el temporal, sempre fan el mateix, també el mentider de García Albiol va dir que no permetria una mesquita a Badalona, i als dos mesos de ser elegit alcalde ja havia donat l'autorització".

"Qui pot fiar-se ni una sola paraula del PP en aquest tema o en qualsevol altre? Han mentit en tot el seu programa electoral, han mentit als pensionistes, han mentit sobre educació i sanitat, han mentit sobre la pujada de l'IVA”, ha conclòs.

WWW.ALERTADIGITAL.COM, 01/07/2012; Anglada, en Torrejón: “Los musulmanes se aprovechan de la complicidad de nuestros políticos y la pasividad de nuestra sociedad para invadir nuestras ciudades y ocupar nuestro territorio

Redacción.- Unas 200 personas acudieron al llamamiento de Plataforma por la Libertad (PxL) para protestar contra la construcción de una mezquita en Torrejón de Ardoz (Madrid). Familias y personas de todas las edades y condiciones pudieron expresar públicamente su rechazo al proyecto de edificar un templo islámico en su ciudad.

Durante su intervención, el presidente de Plataforma por la Libertad (PxL), Josep Anglada, expresó su rotunda oposición a la construcción de dicha mezquita: “No, no y no a la mezquita que quieren imponernos con mentiras y engaños. Porque nos quieren ocultar que la mezquita traerá degradación, inseguridad, marginalidad, violencia, odio, imanes radicales, fanatismo y que la gente de Torrejón no está dispuesta a tolerar todo eso”. Añadió Anglada que el oratorio islámico “sólo interesa a los islamistas y a los políticos que juegan a contentarlos”.

El líder identitario se refirió asimismo al responsable islamista local, Farid Bahoudi, que días antes se había manifestado contra la celebración de este acto, preguntándose: “¿Quién se ha creído que es? ¿Cómo se atreve a calificar de injusta esta concentración? Nos gustaría oír a este musulmán que ahora se disfraza de tolerante, cuál es su opinión sobre la persecución de los cristianos coptos, sobre las lapidaciones, sobre el velo o sobre sus correligionarios como el imán de Terrassa. Cállese de una vez señor Bahoudi y váyase a Marruecos o al Pakistán. Allí sí que le dejarán prohibir manifestaciones de los que no piensan como usted. Pero aquí no, esto es España y reina la democracia y la libertad de expresión, por mucho que ustedes la quieran tapar con mezquitas y con burkas”.

Anglada advirtió que “las mezquitas no son sólo edificios religiosos, sino símbolos permanentes de la conquista de nuestro territorio por parte de los inmigrantes musulmanes”. Y añadió el vicense: “Los musulmanes lo saben y se aprovechan de la complicidad de nuestros políticos y la pasividad de nuestra sociedad para ir poco a poco invadiendo nuestras ciudades y ocupando nuestro territorio”.

A continuación, culpó a PSOE y PP de ser los culpables de la “islamización progresiva” que está sufriendo España: “El  PP, al igual que el PSOE con su estúpida alianza de civilizaciones, son cómplices de la islamización de nuestro país. Y no os dejéis engañar porque ahora el PP retire momentáneamente la autorización para la mezquita, ya que volverá a dar el visto bueno cuando pase el temporal. Siempre hacen lo mismo. También el mentiroso de García Albiol (alcalde de Badalona) dijo que no permitiría una mezquita en Badalona, y a los dos meses de ser elegido alcalde ya había dado la autorización. ¿Quién puede fiarse ni una sola palabra del PP en este tema o en cualquier otro?”.

“Han mentido en todo su programa electoral, han mentido a los pensionistas, han mentido sobre educación y sanidad, han mentido sobre la subida del IVA”, añadió. Josep Anglada extendió sus críticas a “toda la casta del PP, PSOE, IU y UPyD”, a quienes con consideró “tan idiotas e ignorantes que apelan a la tolerancia para defender el derecho a la construcción de mezquitas. No saben que la táctica de los musulmanes es precisamente apelar a la tolerancia de los demás cuando ellos son minoría y cuando son mayoría instauran dictaduras islamistas, como hemos visto en la llamada primavera árabe, que en realidad es un otoño fundamentalista”.

Tras acusar a la casta de “llevarnos al precipicio”, el líder identitario señaló que “son unos cobardes apoltronados en sus coches oficiales, sus despachos y sus sueldazos”. “Plataforma por la Libertad se va a convertir en vuestra peor pesadilla, y lo será porque vosotros, decadentes inútiles, os habéis convertido en la peor pesadilla de nuestro pueblo y de nuestra gente, y ante eso no hay perdón”.

El dirigente plataformista hizo también referencia al 800 aniversario de la batalla de las Navas de Tolosa, “donde nuestros antepasados cristianos dieron el golpe definitivo a los invasores musulmanes que ocupaban España”. Dijo a continuación: “Gracias a esa victoria de sangre y sudor, España ha estado cinco siglos libre de mezquitas, y por eso mismo no vamos a permitir que aquellos a los que derrotamos vuelvan de nuevo a intentar ocupar nuestro país”.

Por último, Anglada animó a los españoles a que se sumen a su proyecto “en el combate por una España libre de islamistas, libre de velos, libre de radicalismos y fundamentalismos; una España democrática, cristiana, y europea. Con la Plataforma por la Libertad, conquistemos un futuro mejor para nuestra gente. Nadie nos va a poder callar i nadie nos va a poder parar”.

Por parte de la Junta Gestora de Plataforma por la Libertad intervino el abogado José María Ruiz, quien se preguntó quiénes en peligro la convivencia en España: “¿PXL o los dirigentes de los partidos políticos que han facilitado la entrada de millones de emigrantes en un país que no está preparado para absorberlos. Los políticos españoles son el auténtico cáncer de España. Son los políticos los que han creado una Administración Pública insostenible, los que han hundido el sistema financiero español, los que han provocado la tasa de paro más elevada de Europa. No hay derecho que miles y miles de españoles sean lanzados de sus casas por ejecuciones hipotecarias o desahuciados por falta de pago de rentas cuando los que tendría que ser desahuciados de sus despachos y de sus poltronas son los políticos quehan provocado esta situación de crisis”.

Tras el acto se celebró una reunión de trabajo con los miembros de la gestora madrileña de PxL, donde tanto el presidente del partido, Josep Anglada, como el secretario general, Robert Hernando, pormenorizaron la estrategia y las líneas de funcionamiento que deberá seguir el partido en la Comunidad de Madrid.

WWW.DTORREJON.ES, 30/06/2012; PP, PSOE e IU, en contra de la concentración organizada por Anglada

El vicealcalde, José Luis Navarro, pide a los vecinos que "no caigan en provocaciones". Delegación de Gobierno ha autorizado la manifestación del sábado en la plaza.

La construcción de la mezquita de la calle Almendro ha trascendido los límites municipales de la localidad y será la excusa del partido ultraderechista Plataforma por la libertad del catalanista Josep Anglada para organizar una manifestación el próximo sábado, 30 de junio, a las 12 horas en la Plaza del Museo. Su lema: Primero los de casa.

Los tres grupos municipales en el Ayuntamiento se han mostrado en contra de este acto y han firmado una declaración institucional en la que muestran su “malestar y profundo rechazo a cualquier acto de racismo, xenofobia o rechazo al diferente como supone esta convocatoria”, reza el documento.

Recuerdan que Torrejón, donde residen más de 7.000 musulmanes, “es una ciudad incluyente, integradora y estos actos xenófobos y racistas no pretenden otra cosa que romper el clima de convivencia ciudadana manipulando la información, retorciéndola de manera intencionada, mintiendo descaradamente sobre la supuesta priorización de los inmigrantes en la atención pública”.

Asimismo, el portavoz del PP ha pedido a la ciudadanía prudencia mientras se clarifica el asunto y que no caigan en provocaciones como la manifestación convocada por un partido catalanista ajeno a la localidad y que, por supuesto, rechazamos”.

Navarro no ha querido hacer declaraciones sobre qué opinión le merece que Anglada haya elegido Torrejón para dar su primer acto de partido fuera de Cataluña. "A mí este hombre no me importa. Me importan los vecinos", sentenció.