Notícies a Catalunya

MADRID, 30/06/2012; JOSEP ANGLADA: “EL PRESTIGIÓS PROFESSOR XAVIER CASALS DEDICA UN NOU ARTICLE A

30/06/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER LA LLIBERTAT (PxL)

Josep Anglada, president de la Plataforma per la Llibertat, comenta l’interessant anàlisi política del prestigiós professor Xavier Casals sobre PxL.

Madrid | Redacció.- En el seu blog d'anàlisi política, el famós historiador, Xavier Casals, ha dedicat un estudi al naixement de Plataforma per la Llibertat (PxL) assenyalant-la com la formació identitària de referència a l'Estat espanyol. Referent a això s'ha pronunciat el seu president, Josep Anglada “ens congratula llegir l'article del professor Casals, on queda clar que l'única possibilitat electoral identitària a Espanya passa per la nostra Plataforma per la Llibertat”. Anglada ha assenyalat que “el seguiment que ens fa gent de la solvència intel·lectual de Xavier Casals, indica que ens hem convertit en un subjecte polític de gran rellevància, i ens confirma que estem en el camí de la serietat i l'eficàcia”.

El líder identitari s'ha referit al contingut de l'article indicant “Casals recull perfectament el caràcter antijacobí i identitari de la nostra formació, la qual cosa –efectivament– constitueix una novetat política en el panorama espanyol”, no obstant això, matisa el president de Plataforma per la Llibertat “no encerta quan ens compara amb el neerlandès Geert Wilders, doncs les nostres coordenades ideològiques no estan en el liberalisme, sinó en l’identitarisme amb forta càrrega social, com el que representen a Europa, entre altres, el Vlaams Belang, el Front National o l’FPÖ, el nom del qual és precisament Partit de la Llibertat d'Àustria”. Anglada ha volgut tancar els seus comentaris “agraint a Casals la seva objectivitat i aproximació exempta d'apriorismes al fenomen polític que representa Plataforma per la Llibertat, quelcom desgraciadament no gaire freqüent entre els periodistes i analistes quan parlen de nosaltres”.

PxL

Madrid, dissabte 30 de juny de 2012