Notícies a Catalunya

Anglada: el PP va utilitzar els immigrants com a mà d’obra barata d’un sistema capitalista salvatge que només ha beneficiat especuladors i propietaris de grans capitals

04/07/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Plataforma per Catalunya estudia querellar-se contra la diputada del PP Eva García

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, ha anunciat que els serveis jurídics de la formació estan estudiant presentar una querella contra Eva García, diputada i secretària d’organització del Partit Popular, per les seves declaracions en què afirmava que “PxC tracta els immigrants com si fossin animals”.

El líder identitari ha respost a la dirigent popular recordant-li que “l’únic que ha tingut un tracte vexatori envers els immigrants ha estat el seu partit, quan els va utilitzar com a mà d’obra barata d’un sistema capitalista salvatge que només ha beneficiat especuladors i propietaris de grans capitals, i que ha acabat per socialitzar la pobresa entre les classes mitjanes i treballadores”.

Anglada ha apuntat que “el PP va aprovar la Llei del Sòl que va provocar un efecte crida amb el consegüent tsunami migratori, i voler presentar-se com a solució d’un problema que ells mateixos han creat és del tot hipòcrita i incongruent. Tampoc van abolir la Llei d’arrelament”.

El líder de la formació ha convidat el PP a fer un exercici de memòria històrica per tal que no oblidin que van ser Aznar i el propi Rajoy, els qui van obrir les portes a la immigració en el període 1999-2004. “Rajoy va decretar la primera regularització massiva l’any 2001 que va donar el tret de sortida a l’efecte crida”.

El president de Plataforma per Catalunya ha manifestat que “el PP va permetre que els immigrants ho tinguessin tot després de nacionalitzar-se i precisament va ser un cop més Rajoy, com a ministre d’Administracions Públiques, qui va promulgar una llei que obligava els Ajuntaments a que empadronessin fins i tot els immigrants qui havien entrat de manera irregular al país”.

Anglada ha remarcat que “la postura del PP pel que fa a la immigració és esquizofrènica i totalment electoralista, abraçant un discurs o un altre en funció del rèdit electoral que en pugui treure”.