Notícies a Catalunya

Vic, 12/07/2012; lamentable espectacle el que està oferint Mariano Rajoy

11/07/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de PxC, Josep Anglada, va assenyalat que “amb l'anunci de les noves retallades, Mariano Rajoy demostra que no governa Espanya i que el seu paper es limita al de manigot dels grans poders.

Vic | Redacció.- “El lamentable espectacle ofert avui per un exhaust Mariano Rajoy i els diputats del PP amb els seus aplaudiments de xipriota és la crònica d'un ridícul anunciat, que es ve escenificant des de l'arribada al Govern dels populars”, ha declarat el president de Plataforma per Catalunya (PxC). Per a Josep Anglada “el contingut de les mesures és una suma d'arbitrarietats sense lògica ni criteri algun i que solament agreujaran la crisi actual com tristament comprovarem en els propers mesos. Però el pitjor és que ha estat l'escenificació clara que el Govern espanyol ha deixat de ser-ho per convertir-se en un simple correu de les ordres de la Unió Europea i de la gran banca internacional”, va assenyalar Anglada, que va afegir “és cridanera la poca o nul·la oposició a aquestes mesures demostrada pel PSOE tant en l'hemicicle com en el seu paper d'oposició, fa l'efecte d'un pacte tàcit entre les dues formacions imposat per poders aliens a elles. Això demostra que PP i PSOE no són formacions política independents sinó que obeeixen a ordres i interessos que no són els de els seus votants”.

Per al líder identitaro “desgraciadament el contingut nefast de les noves retallades és alguna cosa que serà obvi en poc temps, però sí hem d'assenyalar la covardia i la demagògia impresentable de Rajoy al no plantejar en cap moment acabar d'una vegada per sempre amb els milers de milions de subvenció que es destina als immigrants instal·lats a Espanya”.

En la seva valoració final Anglada va afirmar “ja no hi ha temps per més, PP PSOE i la resta de partits de la casta han esgotat el seu cicle, i amenacen amb destruir el que durant tantes generacions hem creat. L'alternativa identitaris i social ja està preparada per convertir-se en l'alternativa real, sòlida i creïble que aquest país necessita amb urgència”.

PxC

Vic, 12 de juliol de 201