Notícies a Catalunya

Vic, 12/07/2012; Xarampió de mesquites a Catalunya

12/07/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyala  en el seu últim article publicat al seu bloc que “la construcció de mesquites són un símbol d'ocupació per part dels immigrants musulmans de part del nostre territori”.

Vic | Redacció.- El president de Plataforma per Catalunya (PxC), Josep Anglada, assenyalà en el seu últim article publicat en el seu bloc  – veure article – “la construcció de mesquites són un símbol d'ocupació per part dels immigrants musulmans de part del nostre territori”.

En el seu article, Anglada assegura que “CiU i PP són els que estan donant els permisos pertinents per a l'edificació de temples islàmics”. En l’article Anglada recorda que “en l’entorn de  les mesquites sempre es creen “barris musulmans”, i a més és una declaració clara per la seva banda que no estan aquí de pas, sinó per quedar-se”, afegint que “hi ha una intenció clara de volgué convertir Catalunya, Espanya i Europa en un terra de mesquites, de xaria, de clergues radicals, d'intolerància i de fanatisme”.

Anglada acaba el seu article assenyalant que “a la nostra terra no hi ha lloc per a mesquites i que anem a lluitar fins al final perquè Catalunya segueixi sent un país d'esglésies, de campanars, de llibertat, de democràcia i de tolerància”.

PxC

Vic, 12 de juliol de 2012