Notícies a Catalunya

Barcelona,15/07/2012; Anglada anuncia que pot afirmar que PxC està en el millor moment de la seva història

16/07/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

S'ha reunit a Barcelona el consell de presidència de Plataforma per Catalunya en un clima d'optimisme i esperança.

Barcelona | Redacció. - Diumenge passat es van reunir a la ciutat Comtal els membres del consell de presidència de Plataforma per Catalunya (PxC). Aquest consell el formen el president Josep Anglada, els vicepresidents August Armengol i Xavier Simó, el secretari general Robert Hernando, la secretària de presidència Marta Riera, el secretari jurídic Joan Garriga i el secretari d'organització David Parada.

En la reunió que es va celebrar en el conegut restaurant Barcelonès La Monyos es van despatxar temes d'actualitat del partit estrictament interns i es van marcar les línies estratègiques del partit, tenint en compte diversos escenaris electorals. És a dir, Plataforma per Catalunya està completament preparada per afrontar les noves eleccions autonòmiques en el moment que fos necessari.

El secretari general de la formació Robert Hernando va fer un resum general del treball dels regidors del partit basat en els informes mensuals que fan arribar aquests als seus respectius secretaris territorials. Per la seva banda el secretari jurídic Joan Garriga va explicar l'estat de les al·legacions que ha preparat el partit contra les injustes sancions que van rebre alguns simpatitzants de l'organització després de protestar contra l'ús del burca en el partit de copa que enfrontava a L'Hospitalet contra el FC Barcelona.

En acabar el consell  Josep Anglada va manifestar que "avui hem tractat temes molt importants, estem preparats per tot i tot i els constants atacs externs de la casta i els seus altaveus l'organització es troba avui en el seu millor moment" i va afegir que "tot el partit des del més nou dels militants fins al president estem treballant molt dur i moltes hores per uns ideals, per unes creences, per la nostra identitat, això suposa sacrificis, en molts casos durs sacrificis però vull animar a totes les persones que en algun moment de la seva vida han dipositat la seva confiança en PxC a fer pinya ".

Anglada, tot i reconèixer que la situació del país és la més alarmant de la història recent també va voler deixar clar que "hi ha alternatives, queda una esperança, la tercera via real i concreta, l'ideari identitari que representen els homes i  les dones de Plataforma per Catalunya, el poble ha d'oblidar ja la casta que representen partits com PP, PSOE o CiU, la classe treballadora ha d’entendre que se l'estan carregant i només un partit amb les idees clares i que si compleix les seves promeses com nosaltres pot solucionar de forma ràpida i eficient els problemes del poble pla".

Després de la reunió es va fer un dinar de germanor i es va blindar per la nova pròxima paternitat del secretari jurídic de Joan Garriga, ja que la seva estupenda esposa Elena està embarassada del seu cinquè fill, i és que els dirigents de PxC prediquen amb l'exemple i estan per la repoblació autòctona de la nostra terra.

PxC

Barcelona, 15 de julio de 2012