Notícies a Catalunya

Milà, 16/07/2012; Plataforma per Catalunya intensifica els seus contactes a nivell europeu

17/07/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Enric Ravello (PxC)) ha participat en una reunió presidida per l'eurodiputat Bruno Gollnisch (Front National) en la qual s'anuncia la creació d'un think tank identitari europeu.

Milà | Redacció.- En aquest mes de juliol ha tingut lloc a Milà la reunió de l'Aliança Europea de Moviment Nacionals (AEMN), el partit polític europeu presidit per l'eurodiputat del FN, Bruno Gollnisch i a la qual es va convidar a Enric Ravello com a representant de Plataforma per Catalunya (PxC) en qualitat d'observador.

Durant la mateixa es va anunciar oficialment la creació d'un think tank identitari a nivell europeu. L'estructura definitiva del mateix es decidirà en properes reunions, però el model inicial acceptat és el que ha presentat Gabriele Adinolfi, president del centre d'estudi Polaris i editor de la revista homònima. En la seva direcció estarà el propi Adinolfi, que serà el president del think-tank, al costat del belga Mario Santi (president de Démocratie Nationale el nou nom que ha adoptat l'antic Front National belga) i Enric Ravello (PxC). Aquest think tank serà el laboratori d'idees del que es nodreixin els diversos partits de l'Aliança, i s'especialitzarà en qüestions ideològiques i d'anàlisi geopolítica. La seva tasca es desenvoluparà a través de cicles de conferències, seminaris internacionals i presència en internet.

En l'acte de clausura de la reunió, van prendre la paraula els eurodiputats Bruno Gollnisch (FN), Nick Griffin (BNP) i l'hongarès, Bela Kovacs (Jobbik),   al costat de representants de diversos partits europeus els que va destacar la presència de Christian Verougstraete del partit identitari flamenc Vlaams Belang, que també va acudir com a observador a la reunió de Milà.

Per al president de Plataforma per Catalunya, Josep Anglada, “totes aquestes reunions i actes evidencien que la nostra formació s'ha convertit en el gran referent identitari per als partits europeus. Les nostres sigles signifiquen èxit electoral i el prestigi dels nostres dirigents fa que siguem considerats com un partit seriós i sòlid”, afegint “puc anunciar que en els propers mesos hi haurà més reunions d'alt nivell i que Josep Anglada se seguirà implicant al màxim per aconseguir una sinergia europea entre tots els que lluitem per la nostra identitat, contra la globalització i contra la tirania dels poders financers”.

PxC

Milà, 16 de juliol de 2012