Notícies a Catalunya

Terrassa; 05/08/2012; Josep Anglada participa en el tret de sortida de la nova campanya a peu de carrer de Plataforma per Catalunya

05/08/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

PxC no se'n recorda del poble només en època electoral, els homes i les dones identitaris trepitgen carrer i el trepitgen fort per portar el missatge identitari per tots els racons de Catalunya.

Redacció | Terrassa. - El president de Plataforma per Catalunya (PxC) Josep Anglada ha participat en l'inici de la nova campanya a peu de carrer que durà a terme la formació identitària per un bon nombre de localitats catalanes, repartint un fulletó explicatiu amb diversos punts programàtics i propostes d'acord amb l'ideari identitari del partit.

Anglada, que ha estat acompanyat pel secretari general Robert Hernando, per la secretària de presidència Marta Riera, pel delegat local Joaquim Rosique i un bon nombre de militants de la comarca del Vallès Occidental, ha estat repartint durant més de sis hores per les bústies de la ciutat el nou fulletó. A més ha passejat pel carrer entregant en mà la propaganda als vianants pel centre neuràlgic de la ciutat. Allà Anglada ha rebut innombrables mostres d'afecte de les desenes de persones que s'han acostat per animar-lo i encoratjar-lo  per seguir en la lluita per una millor justícia social.

L'anècdota de la jornada l'ha protagonitzat una adolescent d'uns 13 o 14 anys acompanyada de la seva germana petita que s'ha acostat a Anglada amb la desimboltura pròpia de l'edat i li ha dit "jo sóc de tu partit, jo et vaig votar" a el que el president li ha contestat "però tu ets molt jove per votar" llavors la noia  li ha respost "bé, els meus pares et van votar". I és que el nivell d'afecte dels catalans cap al vigatà és cada dia més creixent i més palpable a peu de carrer, només cal fer una passejada amb ell per qualsevol municipi català per comprovar-ho.

La nova campanya visitarà en una primera fase més de 60 localitats catalanes i es repartiran un total de dos milions de fulletons que exposen dotze punts del programa de Plataforma per Catalunya.

Josep Anglada ha manifestat sobre l’acció  que "l'any 2009 quan PxC no era tan coneguda ja vam fer una campanya similar a la que avui iniciem, evidentment amb menys mitjans humans perquè el partit ha crescut moltíssim, però amb la mateixa il·lusió i la mateixa intenció que avui, portar el nostre missatge al poble a peu de carrer perquè arribi nítid i clar i no pel que es parla o es diu de nosaltres que sol estar sempre distorsionat ".

Anglada ha volgut deixar clar també que "passarem per moltes poblacions catalanes, la campanya durarà un any en una primera fase, no som un partit tradicional, no formem part del seu circ, ni tan sols som polítics, som gent del poble que s'ha involucrat en aquest món per solucionar els problemes en què ens han posat els polítics de sempre, els que anomenem de la casta podrida i parasitària".

I va afegir que "comencem  a Terrassa perquè és una de les poblacions catalanes més castigades pels problemes que més ens preocupen, conflictes que ha provocat amb la seva nefasta política l'actual líder del PSC Pere Navarro, excés d'immigració, islamització galopant, inseguretat ciutadana, desocupació, la submissió dels partits tradicionals a la banca, aquestes són algunes de les xacres que combat PxC ".

Per la seva banda el secretari general de PxC Robert Hernando ha volgut manifestar "l'agraïment a tots els nostres militants i simpatitzants que s'han ofert voluntaris per repartir per tot Catalunya més de dos milions de flyers, sense la seva ajuda, sense la seva voluntat, sense el amor que ells senten pel seu projecte i per la identitat de la nostra terra seria impossible per a un partit com el nostre aixecar una macro campanya d'aquest tipus, és una acció noble des del poble i per al poble ".

Anglada tornarà a Terrassa aquesta setmana per reunir-se i solidaritzar-se amb les persones que van ser agredides per uns 30 de moros pel simple fet de passejar els seus gossos.

PxC

Terrassa, 5 d’agost de 2012