Notícies a Catalunya

Vic, 06/08/2012; Anglada considera una broma de mal gust la sanció d'interior als violents que van amenaçar a PxC la diada del partit

06/08/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER CATALUNYA (PxC)

Segons les bandes organitzadores de la protesta, interior hauria multat a quatre esparracats amb 300 € per una manifestació il·legal i violenta.

Redacció | Vic - La setmana passada signaven un comunicat la Coordinadora Antifeixista d'Osona, Arran Osona Casal Independentista Boira Baixa de Manlleu i Casal Independentista i Popular Manel Viusà; en el mateix es queixaven amargament del tracte rebut pel departament d'interior perquè segons sembla ha multat a quatre dels organitzadors d'una manifestació il·legal a Vic la diada del partit de Plataforma per Catalunya amb una multa de 300 €. Cal recordar que en una altra manifestació il·legal a Salt contra PxC interior va multar amb 4.500 € a Mostafa ShaimiSilvia Raspau com a organitzadors de la marxa il·legal segons el departament de Felip Puig.

Josep Anglada preguntat per la notícia ha manifestat que "si es confirma una sanció de tant sols  300€ a 4 persones, tenint en compte que a  la concentració il·legal que  va tallar durant hores diversos carrers de Vic hi van participar més de cent bruts de diferents col · lectius comunistes i antisocials de la zona, és una autèntica vergonya per la democràcia”.

Però el president de PxC ha anat més lluny i ha comparat aquesta sanció amb la que van rebre diversos simpatitzants de la formació identaria per posar-se  un burca en un partit de copa que enfrontava al Barcelona amb l'Hospitalet al camp del Hospi "als nostres simpatitzants els multen amb 3.000 € per una acció lúdica festiva que no va revestir cap violència segons els propis Mossos, i als violents aprenents de la kale borroka que intenten boicotejar una trobada familiar de militants d'un partit democràtic amb insults i amenaces i a més  van aconseguir paralitzar una ciutat com Vic tan sols els multen amb 300 €, això demostra en quina mena de país vivim ".

El vigatà ha acabat reconeixent que "espero que això sigui una broma de mal gust i que com a mínim se'ls multi com als organitzadors de la manifestació il·legal de Salt. El govern català està donant massa canxa als  esparracats violents antisocials i després els hi passa que han d'entrar al parlament en helicòpter, qui sembra vents, recull tempestats ".

PxC

Vic, 6 d’agost de 2012