Notícies a Catalunya

PxL ja treballa candidatures en municipis gallecs

07/08/2012

COMUNICAT DE PREMSA DE PLATAFORMA PER LA LLIBERTAT (PxL)

Plataforma per la Llibertat inicia la seva andadura a Galícia

La Corunya | Redacció.- Plataforma per la Llibertat celebra l’Assemblea constituent a Galícia en la que es designa José Luís Pérezcom a responsable de la formació en terres gallegues.

El nou delegat de PxL, que serà l’encarregat de coordinar i promoure la implantació de la formació identitària en terres gallegues, va anunciar que “el partit celebrará l’acte de presentació oficial abans que finalitzi l'any que comptarà amb la presència del màxim dirigent identitari, Josep Anglada”.

Pérez va desvetllar que ja s’està treballant en l'estratègia per presentar candidatura en els propers comicis locals a diverses localitats gallegues.

La reunió va ser presidida per David Parada, secretari d’organització del projecte embrionari Plataforma per Catalunya, i també regidor i portaveu de Plataforma per Catalunya a la localitat de Sant Boi de Lllobregat.

Galícia segueix els passos de Madrid i Astúries i es converteix en la tercera comunitat en la que el projecte identitari comença a caminar.